کد خبر: 728929
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ورامین از تعریض محور آبباریک ورامین به عنوان مهم‌ترین پروژه عمرانی شهرستان ورامین و بخش جوادآباد خبر داد.

فرامرز تاجیک گفت: محور آبباریک ورامین یکی از راه‌های پرتردد شهرستان ورامین به استان‌های مجاور است که استمرار جلسات، مشارکت همه‌جانبه مسئولان و مردم آن منطقه در تحقق این پروژه مهم لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: فاز اول تعریض محور آبباریک ورامین به طول 21 کیلومتر است که با پیگیری‌های فرماندار شهرستان ورامین 7 کیلومتر آن با پیشرفت فیزیکی 45 درصد در حال اجرا است، بی‌شک با بهره‌برداری از این پروژه مهم، زمینه ایجاد امنیت، بهبود عبور مرور و کاهش تصادفات برای مردم محقق می‌شود.

سرپرست بخشداری جوادآباد با بيان اينكه مهم‌ترین مشکل اجرایی این پروژه را ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در حریم قانونی اداره راه است افزود: با اعلام حریم از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران از تمام صاحبان املاک این محور تقاضا داریم مجموعه شهرستان را در این طرح مهم یاری کنند.

تاجیک گفت: با اعتبار تخصیص یافته به محور آبباریک ورامین و با همت همه‌جانبه تمام مسولان مربوطه، بهره‌برداری از آن گامی موثر در جهت توسعه و آبادانی این منطقه ایفا خواهد کرد.معاون فنی عمرانی فرمانداری شهرستان ورامین نيزدر مورد اين پروژه عمراني گفت: تعریض محور آبباریک ورامین علاوه بر این‌که امنیت جانی شهروندان را تامین خواهد کرد، ارتباط آسان مردم با شهرستان‌های مجاور را هموار خواهد کرد بنابراین با تسریع در اجرای اجرای آن بسیاری از مشکلات تردد مسافران و مردم روستاهای اطراف برطرف می‌شود. رضا کارخانه با اشاره به اینكه یکی دیگر از موانع اصلی ما در تعریض این محور تیرهای برقی است که در این مسیر نصب شده است افزود: با هماهنگی اداره برق شهرستان ورامین مقرر شد تیرهای برقی که در مسیر تعریض این محور قرار دارند جابه‌جا شود.

وي ادامه داد:اعتبار اجرای این پروژه از جمله مشکلات پیش روی مسئولین برای تعریض جاده آبباریک است که فرماندار شهرستان به‌صورت جدی و بدون وقفه پیگیر این امر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار