کد خبر: 728870
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
پوردستان:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ابراز تعجب از میزان بالای اشتباهات دولت آمریکا با وجود ۲ هزار مؤسسه آینده‌پژوهی در این کشور، گفت: برخی سخنان اوباما حتی مصرف داخلی هم ندارد.

جوان آنلاين: امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین یادواره شهدای دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی(ع) گفت: اگر امروز وزیر خارجه ما در یک طرف و 6 وزیر خارجه قدرت‌های دنیا در طرف دیگر نشسته و مذاکره می‌کنند، به برکت خون مطهر شهداست.

وی درباره گزافه‌گویی رئیس‌جمهور آمریکا که در آن ارتش جمهوری اسلامی ایران را تهدید به نابودی کرده بود، به سخن امام علی(ع) درباره پرهیز از دشمن به ویژه هنگامی که از در صلح و دوستی وارد شده است استناد کرد و افزود: احساس نکنیم پس از مذاکرات دشمنی آمریکا با ما تمام شده است، چرا که این دشمنی عمیق و ریشه‌دار است.

پوردستان با تأکید بر اینکه آمریکا حتی اگر با ما عکس یادگاری هم بگیرد همیشه شیطان باقی خواهد ماند، گفت: در عرصه بین‌المللی، کشورها به سه طریق تعامل، رقابت و تقابل با هم رابطه دارند.

وی در این باره ادامه داد: مثلاً ما با عراق در تمامی مسائل تعامل داریم، با ترکیه در بعضی مسائل تعامل داشته و در بعضی حوزه‌های دیگر مثلاً از جمله حمایت از بشار اسد تقابل داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با آمریکا هم در حوزه هسته‌ای با کار بزرگی که دیپلمات‌های ما انجام داده‌اند تعامل داریم و ممکن است در آینده در زمینه تبادلات تجاری و سفر ورزشکاران دو کشور هم تعامل داشته باشیم، اما در بسیاری از مسائل منطقه‌ای از جمله حمایت از مقاومت حزب‌الله لبنان، حمایت از ثبات عراق و حمایت از بیداری اسلامی تقابل داریم؛ به عنوان مثال، در حوزه بیداری اسلامی همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند، آمریکا آمده است تا برای بدن‌های این حوزه سر بسازد که متأسفانه تا حدی هم موفق شده است.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان آمریکا نشان داده‌اند که قابل اعتماد نیستند، خاطرنشان کرد: هنوز امضای توافق میان ایران و 1+5 خشک نشده است که رئیس‌جمهور آمریکا «لاف در غریبی» می‌زند، اما او غلط می‌کند که ارتش ایران را تهدید می‌کند.

پوردستان خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت: شما ارتش ایران را در زمان انقلاب اسلامی محک زدید، چرا که سالیوان را به ایران فرستادید تا ارتش را در مقابل انقلاب قرار دهد، اما این ارتش با امامش بیعت کرد. همچنین ارتش در بحران کردستان و نیز جنگ هشت ساله در زیر سایه تحریم‌ها گوش به فرمان رهبرش ایستاد و هنوز هم در همان مدار حرکت می‌کند و پس از جنگ نیز به تجهیزات علم و فناوری مجهز شده است.

وی با توصیه به دولتمردان آمریکایی برای گوش دادن به نصایح رهبر معظم انقلاب به جای گزافه‌گویی‌ها افزود: مشخص نیست 2 هزار مؤسسه آینده‌پژوهی در آمریکا چه می‌کنند که آمریکا اینقدر مرتکب اشتباه می‌شود؟

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی می‌گویند اظهارات اوباما مصرف داخلی دارد، اما بعضی صحبت‌های او مصرف داخلی هم ندارد.

وی با تأکید بر اینکه ما طالب جنگ نیستیم، تصریح کرد: اما اگر کسی بخواهد نیروهای مسلح ایران را امتحان کند، شاید شروع‌کننده جنگ باشد، اما پایان‌دهنده آن نخواهد بود و در هر نقطه‌ای که باشد، ارتش جمهوری او را دنبال کرده و به سزای عملش خواهد رساند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
2
سلام،اقتدار وغیرت خود راحفظ فرمایید.خدا نگهدارتان باشد که از کشور عزیز دفاع میکنید.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
1
مرحبا امیر دلاور
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
1
سلام
احسنت به این فرمانده شجاع و دلیر ارتش کشورمان که در مقابل گزافه گویی امریکایی ها اینگونه با عزت و اقتدار سخن می گوید
خدا خیرتان بدهد که با این شجاعت از اسلام دفاع می کنید دعای خیر ملت همیشه پشت سرتان باشد
ای کاش که دیگر فرماندهان نظامی و مسئولین کشور هم اینطور موضع گیری می کردند . آنوقت دیگر هیچ کسی جرات نگاه چپ به این مملکت نداشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار