کد خبر: 728857
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
مدیرکل اوقاف مازندران:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: آزمون تربیت مربی حافظان قرآن‌کریم مازندران با حضور 110 مربی قرآن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز اظهار کرد: طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مازندران برای چهارمین سال متوالی طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم را اجرا می‌‌کند، افزود: استقبال گسترده‌ای از سوی حافظان و قرآن‌آموزان مازندرانی از این طرح ملی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور باید 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن داشته باشد، اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برای اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم نیازمند تربیت اساتید حافظ قرآن و آموزش‌دیده هستیم، بیان کرد: در راستای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم، آزمون تربیت مربی برای اساتید برگزار می‌شود.

علیزاده از برگزاری آزمون تربیت مربی حافظان قرآن‌کریم مازندران خبر داد و گفت: این آزمون پنج‌شنبه یکم مردادماه‌ جاری با حضور 110 مربی قرآن در سالن اجتماعات آستانه امام‌زاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 100 مربی خواهر و 10 مربی برادر در آزمون تربیت مربی حافظان قرآن‌کریم شرکت می‌کنند، بیان داشت: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه برای آزمون کتبی 100 امتیاز و آزمون شفاهی تربیت مربی حافظان قرآن 100 امتیاز در نظر گرفته شد، ادامه داد: مربیان قرآنی در این آزمون باید حداقل 70 نمره را کسب کنند تا برای شرکت در دوره‌های تخصصی به قم اعزام شوند.

علیزاده در پایان گفت: مربیان قرآنی پس از کسب نمره قبولی برای شرکت در دوره‌های تخصصی طرح تربیت مربی حافظان قرآن‌کریم سازمان اوقاف به قم اعزام می‌شوند و مدرک تدریس قرآن‌کریم دریافت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر