کد خبر: 728282
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
روحاني:
روحانی متن برنامه جامع اقدام مشترک را یک متن برد ــ برد خواند و گفت: پذیرش حق غنی‌سازی ایران، لغو تحریم‌ها و تداوم تحقیق و توسعه از جمله موفقیت‌های بزرگ ما در این مذاکرات و متن توافق است.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز شنبه در دیدار جمعی از مسئولان، با قدردانی از همراهی و مساعدت قوای کشوری و لشکری برای تحقق کاری بزرگ در صحنه مذاکرات هسته‌ای با 1+5، تصریح کرد: این پیروزی و موفقیت، نه از آن یک جناح و گروهی خاص، بلکه پیروزی و موفقیت ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی است.
حجت‌‌الاسلام روحانی در این دیدار که به‌مناسبت عید سعید فطر انجام شد، مقاومت ملت ایران در برابر فشار و تحریم‌ها را ستود و گفت: مردم ایران از این توافق خرسند و شادمان هستند و البته این شادمانی آنان ناشی از احساس غرور و پیروزی در برابر ابرقدرت‌ها و لغو تحریم‌های ظالمانه است.

رئیس‌جمهور تیم مذاکره‌کننده ایران را در بخش‌های فنی، حقوقی و سیاسی بسیار قدرتمند و توانمند دانست و اظهار داشت: این تیم سرسختانه و باشهامت در برابر رقبای خود در گروه 1+5 با اتکا به منطق و تخصص خود به ابهامات پاسخ و از حقوق کشورشان دفاع کردند و این نکته‌ای است که بارها طرف‌های شرکت‌کننده در مذاکرات بر آن تأکید کرده‌اند.

روحانی متن برنامه جامع اقدام مشترک را یک متن برد ــ برد خواند و گفت: پذیرش حق غنی‌سازی ایران، لغو تحریم‌ها و تداوم تحقیق و توسعه از جمله موفقیت‌های بزرگ ما در این مذاکرات و متن توافق است.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه باید همه مسئولان به‌گونه‌ای تلاش کنند که شرمنده شهدا و ملت نشوند، به روند سخت و طولانی رسیدن به یک توافق جامع، حتی با کشورهای دوست و راجع به مسائل کم‌اهمیت اشاره کرد و گفت: این مذاکرات و رسیدن به نتیجه برد ــ برد با آلمان و 5 عضو دائم شورای امنیت که در تاریخ کشور تقریباً کم‌سابقه است، نتیجه عنایت حق و دعای مردم بود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
1
1
استفاده از واژه "برد" برای شیطان انهم شیطان بزرگ واقعا بی معنی است.به نظر من اظهار خوشحالی یا نگرانی برای طرف مقابل که شیطان است و اینکه ایا در این توافق برده است یا باخته است هیچ توجیهی ندارد
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
0
استفاده بی حد وحصرازاین واژه دیگه منشوخ شده ودرنظامات دنیا هیچ جا برد برد-برد معنا نداردت بالاخره یکی بیشتر می بره یکی کمتر ودراین میان انکس که بیشتر امتیاز گرفته قطعا برنده میدان است
ودرمقابل شسطان این همه خوش بینی نمیدانم چرا وجود دارد
حافظه تاریخی تان را لطفا مروری کنید تا دریابید به این برد -برد امیدی نیست
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
ما همواره بر توافقات از ژنو تا وین در حالی که بی سواد بودیم دلواپس هم بودیم ولی از وین به بعد باید برای حفظ تمامیت ارضی مجددا لباس رزم به تن کنیم .برد ما برد روی کاغذ است و یک نفریم و برد آنها روی زمین است و چند صد نفر.و در درجه اول امریکا انگلیس فرانسه آلمان روسیه چین اتحادیه اروپا و بعد غالب کشورهای تحت کنترل آنها برنده این صداقت و حسن نیت دولت هستند. برد برد یعنی هر دو طرف به مرزهای خود بدون هرگونه چشمداشت و یا وادادگی عقب نشینی کنند. وضمن استیفای حقوقشان هیچگونه تهدیدی یرای یکدیگر نداشته باشند. نه اینکه تا اعماق فردو و سایر تاسیسات هسته ای و نظامی به صورت داوطلبانه به عقب برویم و به بهای حسن نیت تیم هسته ای که واقعا هم انسانهای شریف و پاکی هستند خود را دستگیر و بازداشت کرده و به آنها تحویل دهیم. بنده به عنوان یک ایرانی شیعه 12 امامی پیرو امام و رهبری و در جایگاه یک رای دهنده در همه صندوقهای آرای از اول انقلاب تا کنون صحبت میکنم نه از جانب یک حزب و یا روزنامه یا تشکل سیاسی.
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
بر اساس اخرین سخنان "جناب روحانی
"3بر2 به نفع ایران "مانند فوتبال"که سه
گل زدیم دوگل خوردیم.اما؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار