کد خبر: 727693
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنگونه که شهید رجایی به مباحث اخلاقی دل می داد و مطلب را دنبال می کرد، آقای احمدی نژاد چنین احساس نیازی نمی‌کرد و در برخی موارد ممکن بود از مشایی بیشتر از بنده و امثال آقای آقاتهرانی، تاثیر بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنگونه که شهید رجایی به مباحث اخلاقی دل می داد و مطلب را دنبال می کرد، آقای احمدی نژاد چنین احساس نیازی نمی‌کرد و در برخی موارد ممکن بود از مشایی بیشتر از بنده و امثال آقای آقاتهرانی، تاثیر بگیرد.

آیت‌الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد اخلاق دولت احمدی‌نژاد با انتقاد از اینکه احمدی‌نژاد توجه لازم را به کلاس اخلاق نداشت، گفت: آنگونه که شهید رجایی به مباحث اخلاقی دل می داد و مطلب را دنبال می کرد، آقای احمدی نژاد چنین احساس نیازی نمی‌کرد و در برخی موارد ممکن بود از مشایی بیشتر از بنده و امثال آقای آقاتهرانی، تاثیر بگیرد. متاسفانه ایشان در اکثر مواقع بعد از اینکه کلاس تمام می‌شد، به هیئت دولت می‌رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علما باید حرمت هم حفظ کنند، گفت: اینکه برخی از بزرگان علیه آقای هاشمی حرف‌های می‌زنند، و آقای هاشمی هم کم‌لطفی می‌کنند، درست نیست چون مردم روحانیت را الگوی خود قرار می‌دهند؛ ایشان به آقای هاشمی می‌گوید، غافل و آقای هم هاشمی هم به ایشان می‌گوید روحانی کم‌فروش.

وی با بیان اینکه برخی ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کردند در حالی که سندی نداشتند، گفت: خب حالا که 2 سال است کشور دست شما چرا هیچ سندی ارائه نمی‌کنید؟؛ شماها که مسکن مهر و خانه‌دار شدن مردم را ندیده‌اید چطور می‌گوید تقلب در انتخابات را دیده‌ایم؟

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره هاشمی رفسنجانی نیز گفت: نباید برخی حرف‌های آقای هاشمی را شنیده و برخی دیگر را نشنیده بگیریم درباره آن نامه بدون سلام که در سال 88 خطاب به رهبر معظم انقلاب نگارش شد هاشمی عجله کرد اما اینکه برخی می‌گویند ایشان قصد داشت با این کار به انقلاب ضربه بزند، درست نیست.

آیت‌الله حائری شیرازی در پاسخ به سوالی درباره تحریف امام، تصریح کرد: اولا باید بگویم در رابطه با امام و خط مشی آن باید تنها حرف رهبر حجت است. ما نمی‌دانیم چرا برخی اینگونه صحبت می‌کنند. فرض بر اینکه آنچه درباره امام می‌گویند همان باشد که آنها گفته‌اند. خب امروز حرف چه کسی حجت است؟ امروز تنها حرف و مشی رهبر معظم انقلاب اسلامی حجیت دارد.

وی با اشاره به شخصیت‌ آیت‌‌الله مصباح به اختلاف وی با هاشمی رفسنجانی، گفت:  بنده آیت‌الله مصباح را صد در صدمتدین و درست کار می‌دانم و اعلمیتش را تائید می‌کنم اما از جهتی معنایش این نیست که آقای هاشمی را در دیانت سست می‌دانم، آقای مصباح، مطهری زمان ما است و در اخلاص کم نظیراست و اما این معنایش این نیست که هاشمی دنیا پرست و و ریاست طلب است.

این استاد حوزه در ادامه با بیان اینکه مخالفت با تندروی علیه احمدی‌نژاد به معنای حمایت از او نیست، گفت: معتقدم احمدی نژاد فعلی همان احمدی نژاد سابق است و آن دوره هم همین وضعیت را داشت و اکنون هم همانگونه است، ایشان نه سقوط کرد و نه صعود؛ احمدی‌نژاد دلش می خواست در دوره ریاست جمهوی خدماتی انجام دهد ولی شتابش زیاد بود و علت شتابش نیز به این خاطر بود که زمان ظهور را نزدیک می دید و دلش می خواست قدم هایی را بردارد و احساس می کرد وقت زیادی نداریم و از آن جهت هم بود که وزرایش را عوض می‌کرد و بابت همین ها بود که می گفت تعارف  با کسی نکنیم.

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد نتیجه مذاکرات،گفت: ما دعایمان این است که بتوانیم دراین مذاکرات یک نتیجه خوبی داشته باشیم و این هم نیست که عده ای بگویند موافقت بد و عده ای دیگر بگویند موافقت خوب. آمریکا بدنبال بهره برداری از دعوای موافقین و مخالفین توافق درداخل کشور است.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سپاهی بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
احمدی نژاد مختار زمان است
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
احمدینژاد خیلی فکرهای دیگری هم میکرد و بخورد یک عده میداد اما تو زرد از اب در امد چی در امد درونش زرد در امد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار