کد خبر: 726494
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کارگردان مستند «آقای خاص» گفت: عرضه فیلم مستند زندگی مرتضی پاشایی پس از ماه مبارک رمضان در بازار آغاز می‌شود.
 
خبرگزاری تسنیم: شاهین صمدپور کارگردان مستند مرتضی پاشایی  از عرضه مستند «آقای خاص» با محوریت زندگی مرتضی پاشایی پس از ماه رمضان در بازار خبر داد.
 
وی افزود: تولید این مستند از فردای روزی که مرتضی پاشایی عزیز از میان ما پرکشید آغاز شد و با حضور عوامل تولید این کار در مقابل تالار وحدت به سراغ دوستان مرتضی رفتیم و با آنها گفتگو کردیم. همچنین تصاویری که گروه های دیگر مستندسازان در رابطه با خواننده موسیقی پاپ در مراحل مختلف بیماری و یا صحنه هایی از اجرای کنسرت پاشایی را داشتند هم در اختیار ما قرار دادند.
 
صمدپور اضافه کرد: در مستند «آقای خاص» همه نزدیکان و دوستان و وابستگان مرحوم پاشایی از جمله پدرو مادر مرتضی که در این زمینه بسیار با ما همکاری کردند حضور دارند. تصاویری از اتفاقات و عکس هایی از همکلاسی‌ها و اردوهای مرتضی در اختیار ما قرار گرفت.
 
کارگردان «آقای خاص» تصریح کرد: سیدجواد هاشمی کار تدوین این مجموعه را بر عهده دارد و صداگذاری آن هم به پایان رسیده و تنها منتظر انعقاد قراردادی با یک دفتر پخش هستیم تا کار پس از ماه رمضان وارد بازار شود.
 
وی در پایان بیان کرد: مدت زمان این مستند 60 دقیقه است و در آن از تصاویر آرشیوی بسیاری بهره جستیم. در ساخت این مستند منصور پاشایی تهیه کننده، الیاس صفدری مدیر تصویربرداری، منوچهر صانعی تدوینگر و سید جواد هاشمی تهیه کننده از دیگر عوامل ساخت هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار