کد خبر: 726482
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از توزیع 337 میلیون و 840 هزار لیتر از انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان در طول سه ماهه اول سال خبر داد.

کرامت ویس‌کرمی گفت: میزان مصرف بنزین در طول سه ماهه اول امسال را 119 میلیون و 711 هزار لیتر بوده است.وی با اشاره به توزیع نفت‌گاز افزود: در مدت زمان یاد شده از این فرآورده 172 میلیون و 326 هزار لیتر توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش را نشان می‌دهدكه علت این کاهش استفاده بیشتر صنایع از گاز طبیعی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی افزود: میزان مصرف نفت‌گاز نیروگاهی در این مدت معادل با 31 میلیون و 492 هزار لیتر بوده است، این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش را نشان می‌دهد که علت این کاهش نیز تغییر سوخت نیروگاه‌ها به گاز طبیعی است.

وی گفت: در سه ماهه اول امسال میزان یک میلیون و 875 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده است که در مقایسه با سال گذشته 29 درصد کاهش داشته است.درواقع گازکشی روستاها یکی از دلایل کاهش مصرف نفت سفید است.

ویس‌کرمی با اشاره به نفت‌کوره، میزان توزیع آن را در طول سه ماهه اول امسال دو میلیون و 842 هزار لیتر بيان كرد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 76 درصد کاهش را نشان می‌دهد .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی افزود: میزان مصرف نفت‌کوره نیروگاهی در مدت زمان یاد شده 9 میلیون و 597 هزار لیتر بوده و 41 درصد کاهش يافته است که استفاده از سوخت‌های دیگر مثل گاز از جمله دلایل کاهش میزان مصرف نفت‌کوره بوده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار