کد خبر: 726480
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
عملیات تخلیه و بارگیری کشتی کانتینری « برمر هاون » کره جنوبی در بندرشهید رجائی پایان یافت .

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام اين خبر گفت : این کشتی از بندر سنگاپور وارد بندر شهید رجایی شد در اسکله 25 این بندر پهلو گرفت.

اين مسئول ادامه داد : عملیات تخلیه و بارگیری 84 دستگاه کانتینر این کشتی در کمترین زمان ممکن و در مدت 2 ساعت انجام شد اين در حالي است كه استاندارد عملیات تخلیه وبارگیری کالای کشتی 85 باکس در ساعت است که با تلاش و سرعت متخصصان بندر شهید رجائی و بکارگیری 8 دستگاه چرثقیل بزرگ در 107 باکس انجام شد.

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود : کشتی « برمر هاون » پس از پایان عملیات تخلیه و بارگیری ، بندر شهید رجایی را به مقصد بندر جبل علی ترک کرد.

وي گفت : قرار است کشتی های بزرگ کانتینری دو خط کشتیرانی بین المللی دیگر نیز تا چند روز آینده در بندر شهید رجائی پهلو گیرند .

کاهش هزینه و زمان ورود کالا به کشور و ایمنی حمل و نقل و ایجاد اشتغال از مزایای تردد خطوط کشتیرانی بین المللی به بندر شهید رجایی است.

منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با برخوداری از 18 دستگاه جرثقیل نسل جدید و 41 پست اسکله ، بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران در رهگذر شمال - جنوب است.




نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار