کد خبر: 726478
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تاکسیرانی گیلان بیش از جایگزین شدن سه هزار دستگاه خودرو پیشرفته وارداتی منطقه آزاد انزلی به جاي تاکسی های فرسوده گیلان خبر داد.

بهرام علیدوست گفت : بیش از سه هزار دستگاه خودرو پیشرفته وارداتی منطقه آزاد انزلی جایگزین تاکسی های فرسوده گیلان می شوند. در مرحله اول سه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروهای مدل لوگان فرانسه ، هیوندای اکسنت و نیسان سانی ژاپن که دو نوع آن بنزینی و گاز سوز و یک نوع گازوئیلی است جایگزین تاکسی های فرسوده استان گیلان می شوند.

وي افزود : این خودروها با پیگیری های انجام شده به منظور تعویض خودروهای فرسوده ناوگان تاکسیرانی گیلان خریداری شده اند و در کشور اولین مجوز محسوب می شوند که از طریق منطقه آزاد اخذ شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تاکسیرانی گیلان ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد اقدامات قانونی در این زمینه انجام شده است و فقط منتظر اخذ مجوز و تایید پلیس راهور هستیم که امیدواریم بزودی انجام شود.

عليدوست گفت: بهای این خودروها را زیر ۴۰۰ میلیون ریال و با وام ۳۰۰ میلیون ریالی و با کارمزد پایین چهار درصد است و تا پایان ماه مبارک رمضان در مرحله اول این تعداد خودرو از طریق اتحادیه تعاونی تاکسیرانی گیلان به متقاضیان واگذار می شود.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده با عمر بیش از ۱۳ سال فقط در شهر رشت وجود دارد که نیازمند بازسازی است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تاکسیرانی گیلان ادامه داد:۷۰درصد حمل و نقل درون شهری در استان گیلان توسط ناوگان تعاونی های تاکسیرانی ها انجام می شود كه با ساماندهی و بازسازی تاکسیرانی می توان فرصت های شغلی جدید در سطح شهرهای استان گیلان ایجاد کرد.




نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار