کد خبر: 726429
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
یک مرد جوان ایالت کالیفرنیا که سلامتی ‌اش از سوی خانوده این فرد تایید شده است، به خاطر حمله بیش از ۵ پلیس و بروز حمله قلبی کشته شد.
فارس: یک شهروند ایالت کالیفرنیای آمریکا بعد از این‌که بیش از پنج پلیس وی را دستگیر کرده و سپس سعی داشتند دست‌ها و پاهای او را ببندند، به علت حمله قلبی کشته شد.

بنوشته روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» هم اینک پلیس ناحیه سن برناردینو در جستجو برای یافتن علت مرگ «کریستین سیگویروس» است که حین بازداشت پلیس پنجشبه گذشته  بر اثر حمله قلبی کشته شد.

بر پایه این گزارش، پلیس مدعی شده است که کریستین سیگویروس  25  ساله را بعد از تماس‌های تلفنی مبنی بر حالت عجیب و غریب وی در آپارتمان سابقش دستگیر کرده بود.

در همین زمینه شاهدان با نقل حادثه گفتند بیش از 5 افسر پلیس سیگویروس را دستگیر کرده و سپس بر روی او نشسته و سعی کردند دست و پای او را ببندند. یک شاهد دیگر این حادثه نیز اعلام کرد که کریستین بعد از دستگیری دیگر حرکتی از خود انجام نداد و تلاش پلیس نیز برای احیای قلبی وی بی‌نتیجه ماند و البته ماشین امداد نیز با بیش از سی دقیقه تاخیر رسید.

به گزارش ایندیپندنت خانواده سیگویروس با حالتی بهت زده به خبرنگاران گفتند که کریستین فردی بسیار سرزنده و سالم بود.

ماریا خواهر مقتول نیز در این باره گفت: «نیازی به حضور 10،20 و یا 30 پلیس برای دستگیری برادرش نبوده است. ما موقعی آرام  می‌شویم که علت واقعی این حادثه را بدانیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار