کد خبر: 726341
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
حتما شما با سرویس های متعدد گوگل آشنا هستید و شاید روزانه از یک یا تعداد بیشماری از این ابزارها و اپلیکیشن ها بر روی تبلت و گوشی ها ی هوشمند خود استفاده می کنید . اما این بار گوگل اپلیکیشن متفاوتی را برای کامپیوترهای شخصی در دست توسعه دارد .

کمپانی گوگل پیش از این با استفاده از ابزاری به نام App Runtime for Chrome یا به اختصار ARC، ترتیبی داده بود تا اپلیکیشن های اندروید بر روی سیستم عامل کروم اجرا گردند وتا به امروز این ابزار تنها در اختیار تعداد محدودی از توسعه دهندگان قرار داشت و تنها آن ها می توانستند از امکانات آن استفاده نمایند، اما اکنون گوگل ARC را به صورت عمومی منتشر کرده است.

خبر خوب اینکه ARC در حال حاضر به عنوان یک اکستنشن گوگل کروم قابل دانلود است. این بدین معنی است که کاربران بر روی هر کامپیوتری که باشند، می توانند با استفاده از مرورگر کروم، اپلیکیشن های اندرویدی را اجرا نمایند.البته بررسی ها نشان داده که ARC با تمام اپلیکیشن ها همخوانی ندارد و نمی تواند بعضی از آنها را بر روی کامپیوتر اجرا نماید.

شما نیز در صورتی که تمایل داشته باشیدمی توانید ARC را از فروشگاه اپلیکیشن های مرورگر کروم دانلود نماییدو سپس با آپلود فایل APK اپلیکیشن اندرویدی مورد نظر خود، آن را بر روی ویندوز، مک و یا لینوکس اجرا نمایید.

منبع: rayaneh3.com

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار