کد خبر: 726318
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس ازاجرايي شدن۱۷ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بیش از ۷۸۸میلیارد ریال در سطح این منطقه خبر داد.

محسن خادم عرب باغی گفت: با توجه به لزوم ایجاد شرایط مطلوب برای حضور سرمایه گذاران در این منطقه به دنبال اجرای طرح‌های مهم عمرانی و زیربنایی در ارس هستیم.

وی گفت:اجرای عملیات خاکی لوپ میانی جاده دسترسی به سایت توریسم، احداث مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر شریعتی جلفا و مرحله سوم احداث بزرگراه جلفا - مرند را در راستای همین رویکرد است که البته باید در اجرای چنین طرح هایی این نکته نیز مورد توجه قرار گیرد که سرعت اجرا منجر به بی توجهی به اصول ساخت و ساز نشود بلکه رعایت دو مولفه دقت و سرعت در اجرای پروژه های عمرانی منطقه آزاد ارس ضروری است.

مدیر عامل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ پروژه عمرانی با بیش از ۷۸۸ میلیارد ریال در سطح منطقه در حال اجراست، گفت: عملیات خاکی لوپ میانی جاده دسترسی به سایت توریسم بطول پنج کیلومتر و با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریالی توسط سازمان منطقه آزاد ارس با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجراست.

عرب باغی افزود: احداث مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر شریعتی جلفا با هزینه ۲۳ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی و مرحله سوم احداث بزرگراه جلفا - مرند با هزینه بیش از ۱۶۰ میلیارد ریالی و پیشرفت فیزیکی ۲۱ درصدی را از دیگر طرح های عمرانی و زیربنایی در حال اجرا توسط سازمان منطقه آزاد ارس است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار