کد خبر: 726316
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
رئیس HSE پالایشگاه اول پارس جنوبی از تکميل موفقيت آميز تعمیرات اساسی پالایشگاه اول پارس جنوبی خبر داد.

محمود محمدی در بازدید از پالایشگاه اول پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی از مهم‌ترین عملیات‌ها در پالایشگاه‌ها محسوب می‌شود و اجرای موفق این عملیات موجبات رشد و پیشرفت چشمگیر در تولید حداکثری گاز و افزایش بهره‌وری می‌شود.

وی افزود: در پالایشگاه اول پارس جنوبی با تلاش چشمگیر و بی‌وقفه کارکنان و مدیران در زمینه تعمیرات اساسی اقدامات خوبی انجام گرفته و امیدوار هستیم شاهد موفقیت بیشتری نیز باشیم.

رئیس HSE پالایشگاه اول پارس جنوبی از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی 1394، بدون هیچ گونه حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه فاز اول پارس جنوبی خبر داد.

محمدی گفت: در پیش‌بینی‌های صورت گرفته قبل از تعمیرات اساسی و با برگزاری بالغ بر 18 جلسه تخصصی هماهنگی با حضور تمام واحدهای پالایشگاه اول، نقاط پرریسک و تنگناهای عملیاتی و تعمیراتی شناسایی و در راستای بهبود عملیات تعمیرات اساسی و برداشتن گام‌های بلند به سمت ارزش‌ها و دستورالعمل‌های HSE، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرفت و همکاران با آمادگی کامل وارد بازه‌ی تعمیرات اساسی شدند.

وی افزود: با تعهد و تخصص همکاران مجتمع گاز پارس جنوبی و نظارت بیش از پیش مدیر پالایشگاه و تمامی متخصصان و کارشناسان، تعمیرات اساسی پالایشگاه با موفقیت صورت پذیرفت که سند آن انجام صدور بیش از 3 هزار مجوز کار و هم‌چنین 174 هزار نفر ساعت حجم کار اداره HSE، بدون هیچ‌گونه حادثه‌ی ناتوان‌کننده است

محمدی ادامه داد: رمز موفقیت این امر مهم و تأثیرگزار، توکل، همت، همدلی مضاعف، تعهد و تخصص همه همکاران عملیاتی، تعمیراتی و پشتیبانی است که باعث شدند با همراهی ارزشمند تمامی تلاشگران عرصه HSE گام‌های اثر بخش دیگری در این حوزه برداشته شود.




نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار