کد خبر: 726312
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از افزايش ۴۰ دستگاه آمبولانس جدید به ظرفیت ناوگان اورژانس همدان خبر داد.

حبیب معصومی با اشاره به اینکه امسال پایگاه اورژانس شهری در استان همدان راه‌اندازی می‌شود، گفت: این پایگاه‌های جدید شامل پایگاههای شهری شماره 9 همدان، محور جوکار، اسلامآباد، گیان، حسن قشلاق، حمیلآباد، دمق و آرپادره است و همچنین عملیات ساخت پایگاه‌های فرهنگیان، کوریجان و دمق نیز پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال گردهمایی مدیران مناطق استان در شهرستان‌های بهار، فامنین و رزن برگزار می‌شود، افزود: تعدادی از پایگاه‌های اورژانس شهری و روستایی فرسوده، کانکسی و استیجاری هستند که به دنبال جذب اعتبار برای بازسازی و مستقل کردن آنها هستیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از برگزاری همایش پدافند سایبری با حضور یک‌هزار نفر در همدان خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه پدافند غیرعامل در ملایر، نهاوند، تویسرکان و همدان و برگزاری مانور برپایی بیمارستان صحرایی، مانور نجات در یک مجتمع مسکونی با همکاری نیروی انتظامی و مانور لحظه صفر در شبکهها و مراکز درمانی از مهمترین برنامه‌هایی است که امسال اجرا می‌شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار