کد خبر: 726285
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار میان دو دستگاه موتورسیکلت و سواری پراید در جنوب پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار میان دو دستگاه موتورسیکلت و سواری پراید در جنوب پایتخت خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی درباره جزییات این خبر گفت: در حوالی ساعت یک بامداد امروز دو دستگاه موتورسیکلت در جاده پالایشگاه واقع در محدوده باقرشهر در حال حرکت بودند که به شکل شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد کرده و سرنشینان موتورسیکلت به روی زمین پرتاب شدند.

وی با بیان اینکه در همین حین یک دستگاه سواری پراید از روی یکی از سرنشینان موتورسیکلت‌ها عبور کرده و منجر به مرگ وی شده است، گفت: دو سرنشین دیگر مورتورسیکلت نیز دچار مصدومیت شده و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی افزود: توصیه و هشدار ما به موتورسیکلت‌سواران این است که از کلاه ایمنی استفاده کرده و قوانین و مقررات را نیز رعایت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار