کد خبر: 726282
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
گروه شرکت‌های شاتل برای خرید صد درصد سهام شرکت توسعه اعتماد مبین (مالک بلوک مدیریتی سهام شرکت مخابرات ایران) اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری تسنیم: شاتل بزرگترین شرکت خصوصی ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت در کشور یک روز پس از انتشار اسناد مزایده فروش سهام شرکت توسعه اعتماد مبین طبق پروانه خود و شرکت مخابرات ایران مکاتبات اداری برای خرید سهام این شرکت را آغاز کرد.

محمدحسن شانه ساززاده، رییس هیات مدیره شاتل با تایید این خبر گفت: اعلام آمادگی و درخواست شاتل برای خرید 50 درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه و تقاضای جدی خرید سهام این شرکت به صورت رسمی مطرح شده است.

شاتل به دلیل برخی انتقاداتی که به نحوه برگزاری مزایده مطرح است، درخواست خود را به وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کرد. با توجه به تغییر شرایط این شرکت طی پنج سال گذشته پس از خصوصی و نحوه ارزش‌گذاری آن و همچنین برابر نبودن شرایط فعلی این شرکت با زمان واگذاری آن در بورس به واسطه فروش برخی دارایی‌ها، تغییرات درآمدی و توسعه‌ای از وزارت ارتباطات خواسته شده تا در زمینه قیمت‌گذاری و نحوه فروش بلوک مدیریتی سهام مخابرات ورود کند.

شرکت توسعه اعتماد مبین در حال حاضر با در اختیار داشتن 50 درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران سه کرسی از پنج کرسی ریاست هیات مدیره این شرکت را در اختیار دارد و با انتشار آگهی فروش سهام، واگذاری صد درصدی سهام خود را اعلام کرد.

شانه ساززاده تاکید کرد: شاتل آمادگی دارد با خرید سهام شرکت توسعه اعتماد مبین و در اختیار گرفتن بلوک مدیریتی سهام مخابرات به صورت کاملا خصوصی و با رویکرد مدیریت بخش خصوصی، ارتقای بهره‌وری، افزایش بهینه سطح خدمات و اقدامات توسعه‌ای را با ارایه طرح جامع در این شرکت نهادینه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار