کد خبر: 726027
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
دولت انگلستان در حالی با قرارداد تسلیحاتی ۴ میلیون پوندی با اسراییل موافقت کرده است که از شواهد موجود درخصوص استفاده صهیونیستها از تسلیحات انگلیسی در جنگ سال گذشته علیه غزه چشم پوشی می کند.
مهر: روزنامه انگلیسی ایندیپندنت از اقدام لندن در فروش تسلیحات نظامی و تجهیزات جنگی به رژیم صهیونیستی که در جریان جنگ غزه در تابستان سال گذشته مورد استفاده این رژیم قرار گرفته بود پرده برداشت.

روزنامه ایندیپندنت در این گزارش می نویسد: دولت انگلستان در حالی با قرارداد ۴ میلیون پوندی با اسراییل موافقت کرده است که از شواهد موجود درخصوص استفاده تسلیحات انگلیسی در جنگ سال گذشته علیهمردم غزه چشم پوشی کرده است.

آمارهای در اختیار ایندیپندنت به وضوح نشان می دهد که بر اساس قرارداد مذکور، انگلیس ده ها محموله شامل قطعات پهپادها و موشک های هوا به زمین را برای رژیم صهیونیستی ارسال می کند.

به نوشته این روزنامه، ارسال تجهیزات فوق در حالی است که دولت انگلیس اعا می کند که اوضاع در سرزمین‌های اشغالی را تحت نظر قرار داده است.

عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در تابستان گذشته که با نام عملیات «صخره سخت» صورت گرفت،‌ موجب شهادت ۲ هزار و ۲۲۶ فلسطینی از جمله ۱۵۶۳ غیرنظامی شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار