کد خبر: 725890
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
بررسی محصول جدید اپل

پس از ماه ها انتظار، ساعت اپل بالاخره به بازارها آمد. اما این سؤال را نیز به همراه خود آورد که آیا شرکت اپل با ساخت این دستگاه هوشمند و با شعار «شخصی ترین دستگاه هوشمند حال حاضر» به تعهدات خود در مورد این دستگاه عمل کرده است؟


مانند دیگر محصولات اپل که برای اولین بار به بازار آمدند، ساعت اپل نیز خیلی رویایی و زیباست اما محدودیت هایی نیز دارد. این محصول خیلی زیبا طراحی شده و کارایی بسیار بالایی دارد اما هنوز در ورژن ابتدایی خود است.
با تمام طراحی و ساختار سخت افزاری آن معروف به تاج تکنولوژی، صفحه لمسی جدید Force touch، اپلیکیشن های سوم شخص آن، اما این ساعت چیزی کم دارد که آرزوی آن را داشتیم.

همان طور که آیفون و سیستم عامل iOS به تدریج بر سیستم عامل OS X تأثیر گذاشتند؛ قطعاً کار با ساعت اپل نیز بر روش کار ما با دیگر محصولات اپل تأثیر خواهد گذاشت. این دستگاه روش های جدیدی از ارتباطات و تعاملات را به ما ارائه می کند و البته، مهم تر از همه، وابستگی ما به آیفون را نیز از بین می برد، زیرا اطلاعات را می توان بر یک صفحه نمایش کوچک روی موچتان به راحتی ببینید. از بین بردن این وابستگی می تواند عامل اصلی فروش بیشتر این دستگاه نیز شود.

همان طور که اپل ادعا کرده، کاربران می توانند با این ساعت تماس برقرار کنند و پیغام های صوتی گوش کنند. اما در نظر داشته باشید که بلندگوهای کارگذاشته شده در این دستگاه بسیار کوچک هستند و حتی در بالاترین میزان صدا، به سختی می توان از آن صدایی شنید. پاسخ دادن به تماس ها در هر محیطی کمی سخت است و حتی اگر در یک محیط ساکت و بدون سر و صدا باشید باید ساعت نزدیک گوشتان کنید.

عمر باتری ساعت اپل مهمترین جنبه ای است که به چشم می‌آید. هفته ها ما با این دستگاه کار کردیم که کارکرد باتری آن را بسنجیم که البته زمان کمی است اما به طور کلی این تحقیق یک نتیجه گیری مستحکمی به ما ارائه داد.


زمان شارژ کامل

زمان اتصال دوباره به شارژر

درصد باقی مانده باتری

روز اول

8:30 صبح

11:30

14 درصد

روز دوم

6:30 صبح

11:30

0 درصد

روز سوم

8 صبح

11:59

24 درصد

منبع: appleinsider.com

مترجم: علی اعتمادی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار