کد خبر: 725877
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
به گفته منابع آگاه ارتش رژیم صهیونیستی تیمی را برای بررسی گزینه اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران تشکیل داده است.
تسنیم: به گفته منابع آگاه ارتش رژیم صهیونیستی تیمی را برای بررسی گزینه اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران تشکیل داده است.

به گزارش عاروتص شوع، همزمان با ادامه مذاکرات هسته‌ای میان ایران و غرب برای دستیابی به  توافق مورد نظر رژیم صهیونیستی برای اقدام نظامی احتمالی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران آماده می‌شود.

روزنامه عبری والا روز گذشته اعلام کرد که به گزارش یک منبع خارجی گادی ایزنکوت، رئیس ارتش اسرائیل یائیر گالون، معاون رئیس ستاد خود را به عنوان مسئول تیمی انتخاب کرده است که وظیفه آن بررسی گزینه‌های نظامی علیه ایران خواهد بود.

این تیم مسئول بررسی گزینه‌های احتمالی حمله به ایران درصورت امضاء توافق هسته‌ای است. با انتخاب چنین مقام ارشد ارتش به عنوان مسئول این تیم به نظر می‌رسد اسرائیل امضاء این توافق یک عامل تعیین کننده در تصمیمات آتی خود می‌داند.

منابع نزدیک به موشه یعلون، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی معتقدند که نیاز به اقدام نظامی علیه ایران به شدت احساس می‌شود و به همین دلیل نباید بودجه دفاعی اسرائیل توسط کنست کاهش یابد.

نزدیک به 15 سال است که ارتش رژیم صهیونیستی گزینه اقدام نظامی علیه برنامه هسته‌ای ایران را همواره مورد بررسی قرار می‌دهد و اکثر بودجه مورد نظر برای این امر به نیروی هوایی و بخش اطلاعات ارتش این رژیم اختصاص یافته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هدایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
0
می گویند اگر خداوند بخواهد به مو رچه غضب کند به او بال میدهد .حتما خواست خداوند است که این خرامزاده های نا مشروع گندشان پاک شود تا دیگر ما دغدغه فلسطین را نداشته باشیم.
غلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
0
0
به قول امام ره اگر هر مسلمان یک سطل اب بریزد اسراییل را اب می برد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار