کد خبر: 725876
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور توسعه صنعت گردشگری در استان گلستان خبر داد و گفت: مرمت و ساماندهی کاخ خوش ییلاق در آزادشهر از پروژه های گردشگری گلستان است که عملیاتی می شود.

حمید عمرانی رکاوندیبا بیان اینکه این اثر در مجاور روستای خوش ییلاقآزادشهر قرار دارد، افزود:کاخ خوش ییلاق بعد از مرمتبرای اقامت مسافران به خانه گردشگر تبدیل خواهد شد.

وی از تخصیص اعتباری معادل یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان برای تملک کاروانسرای مهرآئین گرگان خبرداد و افزود: این مکان با هدف تبدیل به بازارچه دائمی صنایع دستی برای هنرمندان خریداری شد.

عمرانی رکاوندی گفت: بخش دیگری از اعتبارات برای پروژه خانه تاریخی باقری ها مدنظر است و این مکان با هدف ارائه محصولات هنرمندان و تولیدکنندگان به بازارچه صنایع دستی تبدیل می شود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان همچنین از جذب بودجه ۲۰ میلیون تومانی از بخش اعتبارات ملی برای ساماندهی و مرمت میل رادکان در شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: خرید مصالح، ایجاد پل دسترسی برای گردشگر، تعویض تابلو معرفی به گردشگرو ساماندهی فضای اطراف میل رادکان در برنامه های این معاونت قراردارد.

حمید عمرانی رکاوندی با بیان تامین اعتبار پل آق قلا گفت: ایناعتبار ۱۰۰ میلیون تومان بوده و ۸۰ میلیون این اعتبارات از بخش ملی برای پل آق قلا تامین شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار