کد خبر: 725862
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از ساخت بیمارستان خیریه ۵۰۰ تخت‌خوابه خیریه با عنوان طوبی برای پوشش مناطق جنوبی شیراز خبر داد.

علی اکبر رامجردی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز وعده اختصاص زمین برای ساخت این بیمارستان را داده و در یکی از مناطق محروم و جنوبی شهر شیراز ساخته می‌شود.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور مشارکت‌ها افزود: با ساخت این بیمارستان حمایت ویژه از بیمارن بی بضاعت صورت گرفته و با تعرفه خیریه به این افراد ارائه خدمات می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌ریزی مقدماتی برای ساخت این بیمارستان انجام شده و تا رسیدن به نتیجه نیز پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد ادامه داد: با ساخت این بیمارستان یک تحول بزرگ در ارائه خدماتی و بهداشتی به مناطق جنوبی و کمتربرخوردار شیراز صورت می‌گیرد.

رامجردی همچنین با اشاره به اینکه نیک‌اندیشان این استان در سال گذشته 84 میلیارد ریال در حوزه بهداشتی و 246 میلیارد ریال در حوزه درمانی مشارکت کردند، گفت: با همکاری نیک‌اندیشان عرصه سلامت سال گذشته 600 نفر در شب در اقامتگاه‌های همراهان بیمار اسکان داده شدند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در سال گذشته هم به همت موسسه خیریه نوآوران سلامت شاخه فارس علاوه بر اعزام تیم‌های پزشکی متخصص به مناطق محروم بیش از 100 عمل جراحی رایگان و صدها مورد دندانپزشکی رایگان درمناطق روستایی انجام شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار