کد خبر: 725818
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
جان یک راننده جوان مشهدی که شامگاه گذشته در اثر برخورد با یک دستگاه تریلر در میان آهن پاره ها گرفتار شده بود با تلاش اتش نشانان نجات داده شد.
 مهر: مقارن ساعت ۲۱ شامگاه سه شنبه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه تریلر پارک شده در شهرک مهرگان، یک جوان در میان انبوهی از آهن پاره های ناشی از این سانحه محبوس شد.

با استمداد شهروندان از سامانه امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد آتش نشانان برای رها سازی این جوان که در میان تریلر و خودروی پراید گرفتار شده بود وارد عمل شدند.

 سرپرست ایستگاه ۸ سازمان آتش نشانی مشهد در این رابطه گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید به علت نامعلومی در هنگام حرکت با یک دستگاه تریلر پارک شده در حاشیه خیابان برخورد کرد که به دلیل شدت وقوع این سانحه رانندگی خودرو پراید در زیر تریلر رفت و موجب محبوسی و مصدومیت راننده این وسیله نقلیه شد.

علی اکبر حکم آبادی بیان کرد: ماموران آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه ضمن انجام عملیات پیشگیری از حریق ناشی از نشت سوخت، راننده سواری پراید را که مصدوم شده بود را به بیرون از خودرو منتقل و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی افزود: علت این حادثه مشخص نیست و توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار