کد خبر: 725674
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
حدود یک ماه است که شایعات زیادی در مورد گوشی هواوی آنر ۷ به گوش می رسد اما انتظارها به سر آمدند و این گوشی میان‌رده به صورت رسمی امروز معرفی شد.
هواوی آنر ۷ گوشی جدید از سری گوشی‌های آنر این شرکت است که امروز به صورت رسمی معرفی شده است. بدنه‌ی این گوشی تمام فلزی است و طراحی آن شباهت‌هایی با هواوی پی ۸ دارد.
نمایشگر این گوشی ۵.۲ اینچ بوده و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی دارد. همچنین آنر ۷ از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته‌ای کرین ۹۳۵ هواوی بهره می‌برد. دو نسخه از این گوشی با حافظه‌ی داخلی ۱۶ و یک نسخه دیگر با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهند شد که هر سه رمی ۳ گیگابایتی خواهند داشت.
برخلاف آنر ۶ پلاس که از دوربین دوتایی بهره می‌برد، آنر ۷ از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی قدرتمند سونی IMX 230 با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده خواهد کرد که این حسگر با محافظه بسیار مقاوم سافایر پوشش داده خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است و در نظر دارد علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی را راضی‌ نگه دارد.
از دیگر مشخصات مهم این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید ۵ و رابط کاربری EMUI 3.1 به همراه باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. همچنین آنر ۷ از قابلیت شارژ سریع باتری نیز بهره خواهد برد. هواوی مدعی است با استفاده از این قابلیت و شارژ گوشی به مدت ۵ دقیقه می‌توانید تا یک ساعت به وسیله آن با دوستان خود مکالمه تلفنی داشته باشید.
دیگر مشخصه‌ی مهم آنر ۷ بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت است که در پشت گوشی همانند میت ۷ قرار گرفته است. هواوی مدعی است این حسگر می‌تواند اثر انگشت شما را در نیم ثانیه تشخیص دهد. همچنین این حسگر خودآموز است و با گذشت زمان، دقت بیشتری را در تشخیص اثر انگشت شما، از خود به نمایش خواهد گذاشت.
آنر ۷ در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد و تمامی نسخه‌های آن از نسل چهارم اینترنت همراه یا4G پشتیبانی خواهند کرد. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی ۳۲۳ دلار خواهد بود که از ۱۶ تیر وارد بازار چین خواهد شد.

منبع: Zoomit.ir
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار