کد خبر: 725670
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
حجت‌الاسلام واحدی در گفت‌وگو با فارس:
حجت‌الاسلام واحدی معاون سابق امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: مدتی بود مدیریت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با زبان رفتار نشان می‌داد از حضور من راضی نیست بنابراین استعفا دادم.

حجت‌الاسلام محمدرضا واحدی معاون سابق امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پیرامون استعفایش از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار داشت:‌ اصل قضیه این است که من استعفا ندادم که منتظر بمانم پذیرفته بشوم یا خیر. دیروز مطلبی را برای دبیرکل نهاد نوشتم و پس از آن وسایلم را جمع کردم و از دفتر خارج شدم.

واحدی توضیح داد: من احساس کردم مدیریت عالی نهاد کتابخانه‌ها خیلی از حضور بنده راضی نیست اما من از کلمه استعفا استفاده نمی‌کنم چون استعفا برای فردی است که استعفایش را ارائه داده و منتظر است پذیرفته شود یا نشود، اما من دیروز مطلبی نوشتم و پس از آن وسایلم را جمع کردم و از آنجا خارج شدم.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدتی با زبان رفتارشان نشان می‌دادند که از بنده راضی نیستند.

واحدی در خاتمه این گفت‌وگو در پاسخ به اینکه شنیده شده شما به بنیاد شعر و ادبیات داستانی می‌روید گفت: فعلا می‌خواهم استراحت کنم و تصمیمی ندارم.

به گزارش فارس، وی در حالی استعفا داده که در اوایل آذر سال 93 با حکم علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به این سمت منصوب شده بود.

مختارپور وی را «با توجّه به سوابق درخشان و ممتد فرهنگی» به عنوان معاون امور استان‏ها، مجلس و مشارکت‏های نهاد کتابخانه‌‏های عمومی کشور منصوب کرده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار