کد خبر: 725661
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من متوجه بازیکنان راه‌آهن نشدم و در هر صورت آنها باید وقت بگیرند.
فارس: علی کفاشیان در خصوص رای کمیته استیناف مبنی بر صعود پیکان به لیگ برتر و سقوط راه‌آهن به لیگ دسته اول اظهار داشت: به هر حال کمیته استیناف در مورد این مسئله تصمیم گرفته و ما هم حالا باید رای کلی را ببینیم تا پس از آن در مورد آن کلی تصمیم بگیریم. رایی که شب گذشته اعلام شد دو خط بود و ریز جزئیات در آن ذکر نشده بود.

وی در خصوص اینکه بازیکنان راه‌آهن صبح امروز برای اعتراض به این رای در جلوی در فدراسیون حاضر شدند و پس از بی‌اعتنایی کفاشیان به آنها با ناراحتی از جلوی در فدراسیون رفتند گفت: من متوجه نشدم که بازیکنان آمده‌اند به هر حال اگر قرار است صحبتی صورت بگیرد باید وقت بگیرند و هر موقع هم این کار را انجام دادند ما در خدمت آنها هستیم. من باید در جلسه‌ای حاضر می‌شدم و به همین دلیل به سرعت رفتم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه با چه کسی جلسه داشته تاکید کرد: ما برای حق پخش مذاکراتی را انجام دادیم اگر در این مورد به نتیجه نرسیم مشکلاتی به وجود خواهد آمد. هم بحث مطرح شدن لیگ آماتوری و هم اینکه باشگاه‌های ما با مشکل روبرو می‌شوند. البته تاحدودی قول داده‌اند این مسئله برطرف شود و راهکارهایی در نظر گرفتند. ما نمی‌خواهیم از بودجه دولت برای باشگاه‌ها استفاده کنیم و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

کفاشیان در مورد اینکه آیا پیکان باید در دیدار پلی‌آف حاضر شود یا خیر؟ گفت: رای کمیته استیناف شب گذشته صادر شد و باید دید مفاد این مسئله چیست. اصلا ممکن است راه‌آهن دوباره به این رای اعتراض کند و مدارکی را ارائه بدهد که دوباره بخواهند به این مسئله رسیدگی کنند. این را به عنوان مثال می‌گویم. به هر حال باید نظرات را ببینیم و پس از آن تصمیم بگیریم.

کفاشیان در مورد اینکه تیم راه‌آهن متعلق به دادستانی است و با این رای نمی‌ترسد که این قوه نسبت به فدراسیون فوتبال موضع بگیرد، گفت: کسانی که رای صادر کردند خود جزو قضات هستند. برای قاضی هم فرقی نمی‌کند که رای را برای چه کسی صادر می‌کند. نظرات در خصوص برگزاری بازی پلی‌آف یا حضور پیکان در لیگ برتر زیاد است اما اول باید رای کمیته استیناف را به طور کامل ببینیم.

وی در مورد شرایط تیم ملی تاکید کرد: کی‌روش در مرخصی است و برای بازی‌های دوستانه تیم ملی هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با ژاپن بازی کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه آیا قرار است بازی‌های تیم ملی در کرج و استان قدس مشهد برگزار شود گفت: هنوز در این مورد برنامه‌ریزی نکردیم اما ما استقبال می‌کنیم که بازی‌ها در آستان قدس برگزار شود. اگر شرایط این ورزشگاه فراهم باشد ما هم می‌خواهیم بازی‌های ملی در این ورزشگاه انجام شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا اسلامیان قرار است رئیس دپارتمان داوری شود تصریح کرد: خیر چنین چیزی وجود ندارد و تا هفته آینده رئیس این دپارتمان مشخص خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار