کد خبر: 725469
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
احسان عبدي‌پور:
فيلم «پاپ» به كارگرداني احسان عبدي‌پور مجوز نمايش دريافت كرد و طبق برنامه‌ريزي انجام شده قرار است شهريورماه روي پرده سينماها برود.
فيلم «پاپ» به كارگرداني احسان عبدي‌پور مجوز نمايش دريافت كرد و طبق برنامه‌ريزي انجام شده قرار است شهريورماه روي پرده سينماها برود.
به گزارش «مهر»، احسان عبدي‌پور كه با فيلم تحسين شده «تنهاي، تنهاي، تنها» در سينماي ايران شناخته شد و دومين فيلم سينمايي خود را با عنوان «پاپ» جلوي دوربين برده درباره اكران اين اثر گفت: پس از مدت‌ها انتظار و بلاتكليفي چندي پيش پروانه نمايش «پاپ» صادر شد. وي ادامه داد: با صدور پروانه نمايش، شركت پخش «نيكان فيلم» با مديريت بيژن امكانيان مسئوليت پخش فيلم «پاپ» را به عهده گرفته و طبق برنامه‌ريزي انجام شده قرار بر اين است كه شهريورماه روي پرده رود.
اين فيلمساز درباره داستان فيلم «پاپ» گفت: اين فيلم سينمايي يك اثر سه اپيزودي از اعضاي يك خانواده‌ بوشهري است كه داستان هر اپيزود با اپيزود‌هاي ديگر در ارتباط است و در بخش خصوصي توسط ادريس عبدي‌پور تهيه‌ شده و محمد آلادپوش فيلمبردار، نازنين مفخم تدوينگر، جهانگير ميرشكاري صدابردار و مهران ملكوتي صداگذار از عوامل «پاپ» هستند.
عبدي‌پور كه به تازگي مجوز ساخت فيلم «آه‌ اي عبدالحليم» را دريافت كرده است درباره مراحل توليد اين فيلم نيز گفت: در حال حاضر در پيش‌توليد هستيم و جلوه‌هاي ويژه مورد نياز اين فيلم سينمايي را مورد بررسي قرار مي‌دهم چون در اين فيلم هواپيمايي وجود دارد كه قرار است در بيابان به زمين بنشيند و نياز به جلوه‌هاي ويژه ميداني دارد.
وي در پايان بيان كرد: شهريور ماه اين فيلم را به تهيه‌كنندگي مهتاب كرامتي و طهورا ابوالقاسمي كليد خواهيم زد و فيلمبرداري به طور كامل در بوشهر انجام مي‌شود و در نظر دارم علاوه بر بازيگران چهره از بازيگران بومي نيز استفاده كنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار