کد خبر: 725091
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
در آستانه سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش به دست منافقین ، مستند دو قسمتی "راز یک کینه" را منتشر کرد
به گزارش«جوان» به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، این مستند به بررسی زوایای اندیشه و گفتمان شهید بهشتی قبل و بعد از انقلاب اسلامی ، مواجهه دکتر بهشتی با رژیم پهلوی و همچنین فعالیت های ایشان از مقطع پیروزی انقلاب تا هفتم تیر سال 1360 پرداخته است .

رفراندوم جمهوری اسلامی ، حضور شهید بهشتی در بحران کردستان ، حضور فراگیر در مواجهه انقلابی با لیبرال ها به ویژه در بررسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ، اختلافات دو بینش حاکم در آن دوران و راهبری ایشان در مقابله با جریان انحرافی بنی صدر و ... از جمله موضوعاتی است که در مستند راز یک کینه مورد کنکاش قرار گرفته است.

گروه گزارشهای مستند خبرگزاری صدا و سیما در این مستند تلاش کرده است با بهره گرفتن از خاطرات منتشر شده مسئولان و فعالان سیاسی و فرهنگی دوران حیات شهید بهشتی و همچنین آرشیو تصویری موجود در رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی این مستند را تهیه کند.

راز یک کینه در دو قسمت و به مدت زمان پنجاه و نه دقیقه تهیه شده است و قرار است امشب وفردا شب ساعت 21 و 30 از شبکه خبر پخش شود.

این مستند پس از پخش از شبکه خبر و دیگر شبکه های سیما در سایت خبرگزاری صدا و سیما به نشانی iribnews.ir قابل دریافت برای مخاطبان و کاربران خواهد بود.

گروه گزارشهای مستند خبرگزاری صدا و سیما تولید مستندهای ویژه ای به مناسبتهای مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و قرار است به مناسبت یوم ا... روز قدس مستندی با محور تلاش بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایجاد جبهه واحد جهان اسلام در مقابله با رژیم غاصب صهیونیست تولید کند و روی آنتن ببرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار