کد خبر: 725085
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
فیلم تلویزیونی«فرمول مرگ» محصول 1391، به کارگردانی بهداد آوند امینی، فردا یکشنبه ساعت 22:30 روی آنتن شبکه چهار می رود.

به گزارش«جوان»به نقل از  روابط عمومی شبکه چهار در این سینمایی بیژن امکانیان، صادق هاتفی،ابراهیم ابراهیمی، صدف احمدی و مهرداد طوفانیان ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دکتر پرویز فرجامی استاد دانشگاه شیمی که مدتی است دچار افسردگی شده است، در آزمایشگاه دانشگاه، جسد دانشجویی را پیدا می کند. پس از بازجویی های اولیه افسر ویژه آگاهی، دکتر پرویز فرجامی به عنوان تنها مضنون پرونده معرفی می شود و...

 

ویژه شهادت شهید بهشتی

ویژه برنامه«شهید مظلوم 7 تیر»به تهیه کنندگی جواد محتشمی پور، یکشنبه ساعت 11 روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، این برنامه که به مناسبت سالروز شهادت آیت الله بهشتی روی آنتن می رود، به سخنان امام خمینی (ره) درباره این شهید بزرگوار و یاران ایشان می پردازد.

همچنین پخش سخنان شهید بهشتی درباره انقلاب اسلامی و رساندن انقلاب به اهداف مقدس آن، از دیگر بخشهای این برنامه به شمار می رود.

گفتنی است در بخش دیگر برنامه «شهید مظلوم» تاکيدات آن شهيد بزرگوار به ولايت پذيری، وحدت و تعاون و گفتگو با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دیدنی است.

 

بازگشت به دریا با قاب چهار

مستند علمی «بازگشت به دریاها» هر شب ساعت 24 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. این مستند را باب روئیستر و آلن هالبرت کاگردانی کرده اند

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، در مستند«بازگشت به دریاها» اصول غواصی و افرادی که غواصان برجسته ای هستند معرفی می شوند.

ممنوعیت استفاده از تفنگ های نیزه ای، بررسی زندگی لاک پشت ها، تپه های مرجانی و فواید آنها برای ساحل، مرجانهای تپه ساز و زندگی نهنگ ماناتی نیز بررسی می شود.

همچنین مشخصات باتلاق نمک و اکوسیستم آن، پلیکانها، انواع موجودات کنار آبها، اکوسیستم های مختلف و ضرورت حفاظت از آنها نیز تبیین خواهد شد.

این مستند علمی همچنین زیردریایی تحقیقاتی و بررسی و نمونه برداری از اقیانوس که بزرگترین اکوسیستم جهان به شمار می رود را نیز بررسی و تحلیل خواهد کرد.

در قسمت های دیگر این مستند، خاطرات نیرو های دریایی در جنگ جهانی، چگونگی غرق شدن کشتی   u - 325   و زیردریایی ایکاروس و ... تصویر می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار