کد خبر: 725050
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
هفتم تیرماه ، نمایش رادیویی " بهشت دور نیست " ویژه ی شهادت مظلومانه ی آیت الله دکتر بهشتی به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، میرطاهر مظلومی که در این نمایش رادیویی در نقش یک محقق به ایفای نقش پرداخته است دراین باره گفت : در این نمایش نقش محققی به نام مرتضی را بازی می کنم که جانباز جنگ نیز هست .او می خواهد تحقیقی درباره ی دکتر بهشتی انجام دهد و در این بین محققی به نام خانم مروت نیز با او همکاری می کند . از سوی دیگر از طرف استادش به او پیشنهاد می شود که برای سخنرانی درباره ی دکتر بهشتی به آلمان برود تا هم سخنرانی کند و هم ریه هایش که در وضعیت بحرانی قرار دارد توسط جامعه ی پزشکان آنجا معاینه شود اما مرتضی تصمیم دیگری می گیرد که در این نمایش می شنوید .

این بازیگر ادامه داد: این نقش پیچیدگی های خاصی داشت . چرا که مرتضی جانبازی است که نمی خواهد دیگران از روی ترحم به او نگاه کنند . او بسیار صبور و با گذشت است و به نوعی از مرحله ی ایمان به یقین رسیده است و مسائل دنیوی برایش بسیار بی اهمیت است و از جمله انسانهای بزرگواری است که نظیر آن را در جنگ بسیار دیده ایم .

بر اساس این خبر؛ " بهشت دور نیست " به نویسندگی : زهره سطوت و کارگردانی محمد پورحسن به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و هنرمندان دیگری چون : فریبا متخصص ، نازنین مهیمنی، بهادر ابراهیمی، رحمان باقریان، محمد آقا محمدی و احمد شمس آصف در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی شهلا نیساری، صدابرداری : پیروز صدرایی و افکت محمدرضا قبادی فر ، فردا ساعت 10:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار