کد خبر: 724911
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
«مستند «هفت نابخشوده» فردا 6 تير‌ماه ساعت 21 از شبكه دوم سيما پخش مي‌شود.
پس از تشييع شهداي مظلوم غواص در تهران، سؤالي در اذهان پيدا شد كه آيا عمليات كربلاي ٤ كه اين غواصان در آن شركت داشتند از قبل لو رفته بود و آيا فرماندهان از اين اطلاع دشمن خبر داشته‌اند يا خير؟ مستند «هفت نابخشود» قرار است به قسمتي از اين پرسش‌ها به صورت غيرمستقيم پاسخ بدهد و چگونگي اين امر را براي بيننده مشخص خواهد كرد كه چگونه اكثر عمليات‌هاي رزمندگان ايراني حتي عمليات‌هاي كاملاً موفق از قبل لو رفته و به دشمن بعثي گزارش مي‌شدند.
بنا بر اين گزارش، در اين مستند عجيب با اسناد، تصاوير و فيلم‌هايي كه از سازمان‌هاي امنيتي عراق پس از سقوط صدام به دست آمده، روبه‌رو و خواهيم شد و به اين حقيقت و واقعيت دست خواهيم يافت كه طي هشت سال نبرد با دشمن بعثي، چه كساني به اين آب و خاك خيانت كردند و چگونه رزمندگان و فرماندهانشان با تمامي اين دشواري‌ها و اطلاعات كامل دشمن باز هم توانستند عمليات‌هاي موفقي همچون والفجر 8 و كربلاي 5 را به سرانجام برسانند تا امروزه يك وجب از خاك كشورمان در دست دشمنان نباشد.
لازم به ذكر است كه اين مستند در اين بخش تنها به خيانت‌هايي كه با نام ايراني انجام شده، خواهد پرداخت و ارائه مستندات همكاري دول غربي و عربي با حكومت صدام در زمان جنگ به زمان ديگري موكول شده است.
مستند «هفت نابخشوده» به كارگرداني مرتضي باقري و به مدت ٦٣ دقيقه امشب(شنبه) ششم تير‌ماه ساعت ٢١ از شبكه دوم سيما پخش خواهد شد تا با سند و مدرك به اين سؤالات منطقي مخاطبان پاسخ بدهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار