کد خبر: 724757
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
معاون اول رئيس‌جمهور در پاسخ به درخواست المپيكي‌ها براي بودجه:
اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس‌جمهور ديروز در مراسم تجليل از قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌هاي ورزشي كشتي و واترپلو با تبريك به قهرمانان و مدال‌آوران اين رشته‌ها به آنها گفت: «‌شما كارهاي بزرگي انجام مي‌دهيد.
اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس‌جمهور ديروز در مراسم تجليل از قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌هاي ورزشي كشتي و واترپلو با تبريك به قهرمانان و مدال‌آوران اين رشته‌ها به آنها گفت: «‌شما كارهاي بزرگي انجام مي‌دهيد. به جهت معنوي افتخاري را در طول زندگي خود كسب مي‌كنيد و هم اين‌كه نشاط و شادماني را در جامعه افزايش مي‌دهيد.» وي با مورد توجه قراردادن نقش قهرمانان و نام آوران ورزشي در افزايش اميد در جامعه، به خصوص در ميان نسل جوان گفت: «نشاطي كه شما در كشور ايجاد مي‌كنيد آثار زيادي دارد و هم دولت و هم ملت و شهروندان بايد قدردان قهرمانان خود باشند. شما قهرمانان علاوه بر اينكه پرچم ايران را به اهتزاز درمي‌آوريد اميد را در جامعه تشديد مي‌كنيد.»
وي با اشاره به مسابقات المپيك اظهار كرد: «حتما بايد دولت در اين راستا برنامه ريزي‌هاي دقيق داشته باشد و البته در حد توان خود كمك‌هاي خود را خواهد داشت. شايد دولت به دليل تنگاهايي كه دارد نتواند كمك‌هايي داشته باشد اما مردم حتماً كمك مي‌كنند. اگرچه معتقديم كه منابع لازم بايد تأمين شود. ما در شرايط فعلي به لحاظ بودجه‌اي در شرايط سختي هستيم اما تمام تلاش خود را در اين رابطه خواهيم كرد.» وي همچنين با مورد توجه قراردادن برد واليباليست‌ها و تبريك به آنها گفت: «‌شادي‌اي كه شما به ملت مي‌دهيد فقط براي آن لحظه حضور در استاديوم نيست بلكه ادامه دارد و اين شادي باعث ايجاد اميد در جامعه مي‌شود.»
محمود گودرزي، وزير ورزش هم در مراسم تجليل از مدال‌آوران تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي و همچنين تيم ملي واترپلوي ايران از برگزاري اين مراسم توسط نهاد رياست جمهوري تشكر كرد و گفت: «خوشحالم كه فرصتي براي تقدير از قهرمانان ملي به وجود آمده است. قهرماناني كه با تلاش و رياضت بسيار به اين مرحله رسيده‌اند و با پشت سر گذاشتن اردوهاي طاقت‌فرسا خود را به عنوان قهرمان در چنين رشته‌هاي دشواري مطرح كرده‌اند.»
گودرزي اضافه كرد: «‌در كشورهاي اطراف ايران توجه خاصي به ورزشكاران و قهرمانان مي‌شود و يك مدال‌آور را در حد بسيار بالايي تجليل مي‌كنند. متأسفانه در ايران محدوديت منابع گاهي سبب مي‌شود تا زحمات ورزشكاران آنطور كه بايد مورد توجه قرار نگيرد. اميدواريم با حل مشكلاتي نظير تحريم‌هاي ظالمانه يك تجديدنظر جدي در اين بخش به وجود بيايد و بتوانيم به صورت پايدار از قهرمانان ورزشي خود حمايت كنيم و براي آنها امكاناتي نظير ايجاد شغل، تحصيل، مسكن و مواردي از اين دست به وجود بياوريم.»
وزير ورزش و جوانان با تأكيد بر اينكه در سال جاري در عرصه ورزش برنامه بسيار دشواري را در پيش داريم، گفت:‌ «امسال بايد 80 درصد سهميه‌هاي المپيك 2016 را كسب كنيم و بدين خاطر سفرها و اردوهاي زيادي را در پيش داريم كه سبب ايجاد هزينه‌هاي زيادي مي‌شود و ما اميدواريم سرمايه‌گذاري ويژه‌اي در اين بخش صورت پذيرد براي مثال ما در بازي‌هاي آسيايي اينچئون با يك سوم اعتبارات دولت قبل نتيجه مشابه بازي‌هاي آسيايي پيشين را گرفتيم. اميدواريم در المپيك 2016 بتوانيم به تعداد المپيك 2012 مدل كسب كنيم و حتي با به دست آوردن مدال‌هاي بيشتر جايگاه خود را در رنكينگ ارتقا دهيم. البته در اين زمينه نياز به حمايت‌هاي ويژه داريم و مطمئناً كار دشواري را در پيش خواهيم داشت، زيرا رقباي ما سرمايه گذاري و كار ويژه‌اي را انجام مي‌دهند.»
رئيس فدراسيون كشتي ايران در اين مراسم با بيان اينكه سال سختي را در پيش داريم، اظهار كرد: «‌ما 12 ماه سنگين را در ورزش ايران داريم و اين سنگيني بيشتر در رشته‌هاي المپيكي حس مي‌شود. اميدواريم اين رشته‌ها مورد حمايت قرار گيرند تا با كسب نتايج مطلوب مورد رضايت مردم قرار گيرند. پس از آنكه در المپيك 2012 لندن رتبه هفدهم را به دست آورديم، برخي از ستاره‌هاي آن دوره در حال حاضر شرايط ايده‌آل و مناسبي را ندارند و ما به المپيك 2016 ريو با چهره‌هاي جوان مي‌رويم.»

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
1
این گفته وی با این خبر که بودجه دفتر معاون اول رئیس جمهور در سال ۹۴ پنج برابر شده در تضاد است! و افزایش بودجه دفتر رئیس جمهور و همچنین هزینه ۸ میلیاردی برای استخری که رئیس جمهور قبلی آنرا خراب کرده بود!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
1
مردم کدام کسری بودجه شما را بدهند یک روز نان ، یک روز حاملهای انرژی .... گران می شود
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
0
جناب جهانگیری "بلاخره دولت قصد دارد"
با مافیائی که در محیط ورزش شکل گرفته ست"مبارزه کند"یا قصد دارد"انها را از فوتبال به رشته های دیگر ورزشی
سوق دهد؟
عبد الله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
0
1
اگر دولت راست مي گويد و مشكل مالي دارد ، چرا ... افطاري مي دهد ؟! چرا هنگام سفر رئيس جمهور به استان ها اين همه بنر چاپ مي شود ؟ چرا اين همايش ها... با هزينه زياد برگزار مي كند ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار