کد خبر: 724546
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
واكنش عليخاني به گمانه‌زني‌ها درباره درآمد چندصدميليوني از «ماه عسل»
احسان عليخاني در واكنش به انتقادهايي كه درباره درآمد نجومي‌اش در قبال توليد «ماه عسل» مي‌شود، درآمد فيلمبـرداري مجالس عروسي را بهتر از تهيه ‌كننـدگـي در تلويزيون عنوان كرد.
محمدصادق عابديني
احسان عليخاني در واكنش به انتقادهايي كه درباره درآمد نجومي‌اش در قبال توليد «ماه عسل» مي‌شود، درآمد فيلمبـرداري مجالس عروسي را بهتر از تهيه ‌كننـدگـي در تلويزيون عنوان كرد.
به گزارش«جوان»، برنامه «ماه عسل» سال 94 كه از همان جلسه اول با حضور مهمانان خاص وارد حاشيه شده بود، دچار حاشيه ديگري شد. اين بار منتقدان احسان عليخاني ميزان درآمد وي را در قبال توليد «ماه عسل» رسانه‌اي كردند. يك هفته‌نامه تازه تأسيس در اولين شماره خود گزارشي را با تيتر «درآمد نجومي احسان عليخاني با اشك‌هاي مردم» منتشر كرد. در اين گزارش آمده است: ميزان پرداختي سازمان صداوسيما به تهيه‌كننده در برنامه‌هاي مشاركتي عظيم و با بيننده بالا در بهترين حالت به دقيقه‌اي ٥٠ هزار تومان مي‌رسد كه اگر بخواهيم ماه عسل را از اين اصل مستثني كنيم و آن را جزو برنامه‌هاي مناسبتي مانند ويژه برنامه شب عيد به حساب بياوريم، دقيقه‌اي ١٠٠ هزار تومان براي آن در نظر مي‌گيريم كه با محاسبه‌اي سرانگشتي در طول ٣٠ روز ماه مبارك رمضان مبلغ ٢٥٠ ميليون تومان عددي توجيه‌پذير براي تهيه‌كنندگي اين برنامه به نظر مي‌رسد. جالب است بدانيد شنيده‌ها حاكي از آن است او مبلغ يك ميليارد و 200 ميليون تومان را براي يك ماه طلب كرده است كه علاوه بر اين مبلغ ١٠ درصد از دريافتي سازمان به عنوان حق آورندگي اسپانسر به آورنده حامي مالي تعلق مي‌گيرد. گفته مي‌شود احسان عليخاني كه تهيه‌كنندگي ويژه برنامه نوروز را نيز برعهده داشت علاوه بر مبالغ دريافتي براي تهيه‌كنندگي و مجري‌گري، ٢٠٠ ميليون تومان نيز به عنوان حق آورندگي دريافت كرد. اين گزارش و پخش شايعاتي مانند اين باعث شد تا عليخاني در اجراي روز دوشنبه «ماه عسل»، در مقام دفاع از خود برآيد. مجري و تهيه‌كننده «ماه عسل» گفت: در حال حاضر درآمد فيلمبرداري مجالس عروسي از يك تهيه‌كننده باسابقه تلويزيون بيشتر است برخي گمان مي‌كنند تلويزيون خانه پدر بنده است، تلويزيون بودجه ندارد ولي تا دلتان بخواهد كارشناس دارد. بعضي‌ها مي‌گويند عليخاني هر كاري بخواهد مي‌تواند انجام دهد و دستمان در پول بيت‌المال است. اين برنامه هزينه‌اي در دست بيت‌المال ندارد ولي با نظارت سازمان صداوسيماست، اين مطلب را بايد مي‌گفتم چراكه حالم با شنيدن اين حرف‌ها بد مي‌شود. صداوسيما معمولاً درباره درآمد برنامه‌هاي مشاركتي خود سكوت مي‌كند و تلاش دارد تا هميشه اوضاع مالي خود را بد نشان دهد، اين در حالي است كه انتشار ويدئويي درباره آنتن‌فروشي برنامه‌هاي تلويزيوني با رقم‌هاي ميليوني تعجب مردم ناآگاه را از درآمد‌هاي ناپيداي صداوسيما برانگيخت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار