کد خبر: 724198
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
تيم‌ملي واليبال كشورمان در دومين بازي هم توانست امريكا را با اقتدار و با نتيجه 3 بر صفر شكست دهد.
تيم‌ملي واليبال كشورمان در دومين بازي هم توانست امريكا را با اقتدار و با نتيجه 3 بر صفر شكست دهد.
در حالي ايران و امريكا ديشب در دومين مسابقه شان در تهران به مصاف هم رفتند كه سالن 12 هزار نفري آزادي مانند بازي اول جاي سوزن انداختن نداشت و تماشاگران با تشويق‌هاي كر كننده‌شان، سالن را براي شاگردان اسپرو تبديل به جهنم كرده بودند. با توجه به پيروزي قاطعانه شاگردان كواچ در بازي اول، ديشب هم از همان ابتداي بازي نشان دادند كه براي تكرار شكست امريكا مصمم هستند و توفاني آغاز كردند. امتياز اول بازي با اسپك ميرزاجانپور براي ايران به دست آمد تا سالن منفجر شود. در ادامه دو تيم امتياز به امتياز بالا مي‌آمدند اما وقت فني اول استراحت با برتري هشت بر هفت ايران به دست آمد. در ادامه بلندقامتان كشورمان با آبشارهاي ديدني محمودي و ميرزاجانپور و با دفاع روي تور توانستند اين اختلاف را بيشتر كنند، طوري كه وقت فني دوم استراحت با برتري 16 بر 10 ايران و اختلاف شش امتيازي به دست آمد. در ادامه با سرويس‌هاي خوب اسميت ديويد، امريكا اختلاف را كمتر كرد اما در نهايت اين بلندقامتان كشورمان بودند كه ست اول را با نتيجه 25 بر 20 پيروز شدند تا يك بر صفر از امريكا پيش بيفتند.
ست دوم را امريكا بهتر شروع كرد و توانست در امتياز سه براي اولين بار از ايران پيش بيفتد اما در ادامه شاگردان كواچ امتياز عقب افتاده را جبران كردند و وقت فني اول استراحت با نتيجه هشت بر هفت به نفع تيم‌ملي واليبال كشورمان به دست آمد. پس از اين امتياز ملي پوشان واليبال با دريافت‌هاي خوب و استفاده از سرويس‌هاي ديدني اختلافشان را بيشتر هم كردند، طوري كه در وقت فني استراحت دوم يعني امتياز 16، اين اختلاف به پنج رسيد و شاگردان كواچ 16 بر 11 پيش افتادند. امريكايي‌ها در ادامه با زدن سرويس‌هاي خوب و استفاده از توپ‌هاي برگشتي اين اختلاف را كمتر كردند اما همچنان اين بلندقامتان كشورمان بودند كه با آبشارهاي ديدني عادل غلامي و توپ گيري‌هاي بي‌نقص مرندي توانستند در ست دوم هم با نتيجه 25 بر 21 مدافع عنوان قهرماني را شكست دهند تا حساب كار در ست شماري دو بر صفر به نفع ايران شود و شاگردان كواچ براي پيروزي در اين مسابقه تنها به يك ست ديگر احتياج داشته باشند.
ست سوم را امريكا كه در آستانه شكست بود بهتر از ايران آغاز كرد و همان ابتدا دو بر صفر جلو افتاد اما اين برتري به همين جا ختم شد و در ادامه شاگردان كواچ توانستند اين اختلاف را جبران كنند و از امريكا مانند ست‌هاي اول و دوم فاصله بگيرند و وقت فني اول استراحت در اين ست هم با آبشار شهرام محمودي كه در اين بازي هم يكي از خوب‌هاي ايران بود برتري هشت بر پنج براي كشورمان به دست آمد. اين برتري ادامه داشت و امريكايي‌ها كه مقهور قدرت واليباليست‌هاي كشورمان شده بودند، نتوانستند اين فاصله امتيازي را جبران كنند و با بازي خوب شاگردان كواچ وقت فني دوم استراحت هم با برتري 16 بر 12 ايران به دست آمد. در ادامه امريكا بهتر كار كرد و توانست اختلاف چهار امتيازي  را كمتر كند اما در نهايت واليباليست‌هاي كشورمان شاهكارشان را مقابل قهرمان ليگ جهاني كامل كردند و با سرويس فرهاد قائمي ست سوم را با نتيجه 25 بر 19 پيروز شدند تا مانند بازي اول باز هم امريكا را در سه ست متوالي شكست دهند.  به اين ترتيب  امريكايي‌ها با دو شكست سه بر صفر مقابل تيم ملي واليبال كشورمان شش‌تايي شدند و دست خالي ايران را ترك كردند تا تنها خاطره خوش تهران‌گردي و كشيدن قليان از سفر به ايران برايشان باقي بماند.
ايران با اين پيروزي 13 امتيازي شد و حالا شاگردان كواچ در ادامه رقابت‌هاي ليگ جهاني خودشان را براي مصاف با لهستان در روزهاي جمعه و يك شنبه آينده آماده مي‌كنند.
همچنين در ديگر بازي اين گروه، شنبه شب تيم‌ملي واليبال روسيه در دومين ديدار خود در هفته ششم ليگ جهاني 2015 مغلوب لهستان شد. در اين مسابقه شاگردان آنتيگا موفق شدند با نتيجه سه بر دو حريف خود را شكست دهند. با اين نتيجه روسيه هشتمين شكست خود را تجربه كرد، اما توانست دومين امتياز خود را در اين مرحله از مسابقات ليگ جهاني 2015 كسب كند. در گروه دوم تيم امريكا با 17 امتياز صدرنشين است و لهستان با 16 امتياز در جايگاه دوم ماند. روسيه هم با  دو امتياز چهارم است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
اخه شما چه روزننامه ای هستی ج.ان که همچی را با دید سیاسی نگاه میکنی ...
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
ما هم از امریکا دست خالی اومدیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار