کد خبر: 723884
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
وزير بهداشت:
مواردي از برخي پزشكان ديده‌ام كه واقعاً خجالت كشيده‌ام. بخش مهمي از استيصال مردم در نظام سلامت به خاطر طمع، زياده‌خواهي و منفعت‌خواهي برخي از ما پزشكان است، در حالي كه ما پزشكان مردم را رها كرده‌ايم و فقط زير يك سقف مي‌نشينيم و از هم تعريف مي‌كنيم.
مطالب فوق صحبت‌هاي حسن قاضي‌زاده‌هاشمي، وزير بهداشت است كه در همايش راهكارهاي ارتقاي شأن جامعه پزشكي در برج ميلاد كه با امضاي تفاهمنامه سازمان نظام پزشكي و مجمع انجمن‌هاي علمي پزشكي همراه بود، عنوان كرد و گفت: آرزو مي‌كردم، ‌وزير نبودم و خاطر همه جمع باشد كه ديگر در هيچ انتخاباتي كانديدا نخواهم شد.
وي خطاب به نمايندگان انجمن‌هاي پزشكي گفت: مردم در بخش‌هاي مختلف مشكلات بسيار زيادي دارند قبلاً كه وزير نبودم و فقط به عنوان يك چشم‌پزشك و رئيس انجمن چشم پزشكي فعاليت مي‌كردم، ‌نگاهم فقط حمايت از يك صنف بود ولي امروز كه مشكلات مردم را مي‌بينم نظراتم تغيير كرده است.  وزير بهداشت افزود: الان ديگر براي من مهم نيست كه جامعه چشم پزشكي درباره من چه قضاوتي مي‌كند، عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي و منافع كل مردم براي من مهم است زيرا در اين مدت مسئوليت مواردي را از برخي همكاران ديده‌ام كه واقعاً خجالت كشيده‌ام.  وي گفت: براي من مهم نيست كه چه كساني براي من كف مي‌زنند يا هورا مي‌كشند، يا بر عكس چه كساني عليه من تيتر بزنند و حرف و حديث راه بيندازند، دنيا بسيار زودگذرتر از اين حرف‌هاست. ما مي‌مانيم و كارنامه‌مان در پيشگاه ملت و شهدا و دنياي ديگري كه به آن معتقديم.  هاشمي افزود: ما هميشه فكر مي‌كرديم خيلي با اخلاق هستيم اما اساتيد ما از ما با اخلاق‌تر بودند، داشتن انصاف و رعايت حقوق شهروندي گوهرهاي نايابي شده‌اند. فارغ‌التحصيلان جديد ما با اين آدرس‌هاي غلطي كه به آنها داده‌ايم كه اگر مي‌خواهيد پولدار شويد حتماً بايد در اين رشته‌ها تحصيل كنيد، با اين وضع مطمئن باشيد، در آينده مشكلات بيشتري خواهيم داشت.
وزير بهداشت ادامه داد: از شما همكاران مي‌پرسم، ‌خداوكيلي مردم در مراجعه به مراكزي كه در آن خدمت مي‌كنيد، احترام مي‌شوند؟ آيا حقوق آنها رعايت مي‌شود؟ خودتان قضاوت كنيد، من در اين ۲۲ ماهي كه گذشت مكرر ديده‌ام كه مردم واقعاً مستأصل هستند، ‌بخشي از استيصال آنها از سر طمع و زياده‌خواهي ما و از سر منفعت طلبي ماست.

غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
چه عجب یکی حرف مردم در این زمینه زد .متشکرم وزیر .خیلی مردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
1
ما به عنوان جمع کثیری از پزشکان کشور ضمن تایید نظرات جنابعالی به عنوان وزیر محترم بهداشت در باب استیصال مردم در طی درمان بیماری خود و با عنایت به تدین جنابعالی خواهشمندیم در راستای فرهنگ وقف و انجام امور خیریه چراغ اول را شخص جنابعالی روشن نموده و با وقف مجموعه بیمارستان نور ... در امر رسیدگی به محرومان جامعه سرمشق و الگویی مناسب باشید.در اینصورت ما نیز قول خواهیم داد که در صورت تحقق این امر از یاری رساندن به محرومان در کنار شما از هیچ اقدامی فروگذار نماییم.
توفیق روزافزون شمارا از خداوند منان خواستاریم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار