کد خبر: 723384
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تشریح کرد:
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی ماه مبارک رمضان این نهاد را در حرم مطهر امام رضا(ع) تشریح کرد.
حجت الاسلام سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران گفت: محور اصلی نزدیک به دو هزار برنامه فرهنگی، تبلیغی و مذهبی حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان امسال تبیین سبک زندگی قرآنی است.

وی بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان 750 ویژه برنامه 'نور عرفان' با موضوعات خانواده در قرآن، اخلاق در قرآن، تربیت از منظر قرآن، یاد خدا در قرآن، آثار تربیتی روزه، شرح دعای هر روز ماه مبارک رمضان ، شرح دعای افتتاح و دعای ابوحمزه ثمالی برای زائران حریم رضوی در قالب سخنرانی و بیان احکام برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی 30 جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم هر شب پس از نماز مغرب و عشا در صحن جامع رضوی، قرائت 30 شب مناجات سحر در رواق امام خمینی(ره) توسط مداحان، قرائت دعای مجیر در ایام البیض و قرائت 44 ادعیه و 180 زیارت امین الله بعد از نمازهای صبح و ظهر را از دیگر ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان برشمرد.

وی گفت: در این ایام روزانه 12 برنامه ترتیل خوانی و محفل انس با قرآن کریم، جلسات روزانه ترتیل خوانی قرآن کریم در 10 مسجد وابسته به آستان قدس رضوی و مجتمع امام خمینی(ره) مشهد، 30 نشست قرآنی با موضوع تدبر در آیات، 30 حلقه معرفت و تدبر در قرآن کریم هر شب در دارالقرآن الکریم برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: برگزاری جنگ قرآنی و مسابقات متنوع قرآنی روزهای پنجشنبه و جمعه، جلسات آموزش قرائت بعد از نماز مغرب و عشا در دارالقرآن الکریم، 30 جلسه گفتمان دینی در قالب برنامه دین، نشاط و زندگی، هزار حلقه معرفت در صحنهای متبرکه با موضوعات دینی از دیگر برنامه های حرم مطهر رضوی در ایام رمضان است.

وی گفت: بیشتر مراسم و برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی از طریق اتاقهای گفت و گوی اینترنتی(رضوی تاک) و سایت رضوی تی وی به نشانی اینترنتی www.razavi.tv و برخی شبکه های تلویزیونی منتشر می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان برای زائران اردو زبان، عرب زبان و آذری زبان نیز هر روز در رواقهای دارالمرحمه، کوثر و غدیر در قالب سخنرانی، نشست تخصصی، آموزشی، حلقه های معرفت، قرائت ادعیه و محافل قرآنی برگزار می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار