کد خبر: 723126
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
فرمانده نیروی انتظامی لرستان:
فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با بیان این که ماه مبارک رمضان بزرگ‌ترین بستر برای ایجاد امنیت فرهنگی در جامعه اسلامی است، گفت: پلیس در این ماه با تلاشی مضاعف به دنبال تأمین آسایش و امنیت فرهنگی و اجتماعی مردم است.

محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان، بعدازظهر امروز، در جمع کارکنان انتظامی استان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: تأمین امنیت در جامعه اقدامی همگانی است.

وی ماه مبارک رمضان را بزرگ‌ترین بستر برای ایجاد امنیت فرهنگی در جامعه اسلامی دانست و افزود: پلیس با آمادگی کامل به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

قنبری خاطرنشان کرد: این نهاد در ماه مبارک رمضان با تلاش مضاعف در راستای تأمین و حفظ امنیت اجتماعی و فرهنگی در جامعه تلاش می کند.

وی تصریح کرد: تلاش مضاعف پلیس در ماه مبارک رمضان به منظور حضور همراه با آرامش مردم استان در مساجد و عبادت در شب های قدر است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان پلیس را حافظ حافظ نظم و امنیت در جامعه بیان کرد و افزود: پلیس طبق وظیفه ذاتی خویش در راستای برقراری نظم و امنیت عمل می کند و در ماه مبارک رمضان  تلاشی مضاعف دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی لرستان، با افرادی‌که حقوق مردم را به‌ویژه در ماه مبارک رمضان نادیده بگیرند، خدشه به امنیت و آرامش جامعه وارد کنند و مرتکب ناهنجاری شوند، برابر قانون و برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به این که آن‌چه خدا در عالم طلب می‌کند، عبودیت است، افزود: در ماه مبارک رمضان تجلی عبودیت از همه ماه‌ها بیشتر است.

قنبری با بیان این که خداوند همه وجود را در اختیار انسان قرار داده است تا انسان نیز بندگی کند، عنوان داشت: اگر بندگی انسان تحقق نیابد بقیه خلایق نیز به تعالی مورد نظر نمی‌رسند.

وی ماه مبارک رمضان را پرورش دهنده بندگان دانست و افزود: ماه مبارک رمضان ماه صیام و افضل همه ماه‌های سال است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان  ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب در راستای بهره گیری از فرصت ها بیان کرد و عنوان داشت: در این ماه باید از فرصت‌های پیش آمده نهایت استفاده را ببریم و از قرائت قرآن و معنویات آن بهره‌مند شویم.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار