کد خبر: 722909
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان:
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از کمک بیش از 9 میلیارد تومانی مردم لرستان به ستاد عتبات عالیات لرستان خبر داد.
بهروج

 اصغر حقی‌پور، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که در طول مدت 10 سال ستاد بازسازی عتبات موفقیت‌های خوبی به دست آورده است، گفت: این گردهمایی به مناسبت گرامی داشت دهمین سالگرد تشکیل ستاد عتبات عالیات است.

 وی بیان داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان لرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

 حقی پور با بیان این که تاکنون 19 کاروان تخصصی به عتبات عالیات اعزام شده است، افزود: این کاروان ها شامل 267 نفر بوده اند.

 وی تصریح کرد: کاروان های اعزام شده به مدت 30 تا 40 روز در عتبات عالیات مستقر بودند و کارهای گوناگونی را انجام دادند.

 مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان یادآور شد: 134 نفر در قالب چهار کاروان نظارتی، هفت کاروان زیارتی با 320 نفر و 47 دستگاه تریلر و کامیون در سال گذشته، کالا و مردم را به صورت رایگان به مرز ایران و عراق انتقال داده‌اند.

 

وی با اشاره به کمک های مردم لرستان به عتبات عالیات اظهار داشت: مردم لرستان تاکنون 80 تن کاشی، 2550 متر سنگ، 4 هزار تن سیمان به ستاد عتبات عالیات اهدا کرده اند.

 حقی پور افزود: مردم استان لرستان بیش از 13 کیلو و 500 گرم طلا و یک کیلو و 200 گرم نقره و به این ستاد کمک کرده اند.

 وی در ادامه از ساخت 110 صندوق جمع‌آوری نذورات مردمی در لرستان خبر داد و گفت: طرح‌ 40 منبر، طرح منزل به منزل تا بهشت و اجرای طرح بهشت تا بهشت برگزار شده است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان یادآور شد: طرح بهشت تا بهشت از حرم امام رضا(ع) تا حرم امام حسین(ع) توسط علیرضا خمسه با 3500 کیلومتر در سال گذشته صورت گرفت.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم استان لرستان بیش از 9 میلیارد تومان کمک نقدی به عتبات عالیات داشته اند.

 حقی پور با اشاره به این که بیش از 10 هزار نفر با ستاد عتبات عالیات استان همکاری و مشارکت دارند، بیان داشت: مشارکت مردم لرستان در ساخت درب طفلان مسلم و حرم امام حسین(ع)، ساخت درب حرم امام موسی کاظم(ع) و صحن حضرت زهرا(س) بی نظیر بوده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار