کد خبر: 720973
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
جلسه اخوت وزیر دفاع با مدیران ارشد وزارت دفاع به همراه خانواده و با حضور وزرای سابق سپاه و دفاع از جمله ترکان، وحیدی، رفیقدوست، فروزنده، جلالی، شمخانی، نجار و دهقان برگزار شد.
مهر: در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، جلسه اخوت وزیر دفاع با مدیران ارشد وزارت دفاع به همراه خانواده و با حضور وزرای سابق سپاه و دفاع از جمله اکبر ترکان، سردار وحیدی، سردار رفیقدوست، فروزنده، سردار جلالی، امیر شمخانی، سردار نجار و سردار دهقان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی استاد اخلاق در این نشست صمیمی، هوا و هوس، عقل و خرد را مسبب همه خوبی ها و بدی ها برشمرد و با اشاره به ماه های رجب، شعبان و رمضان، گفت: یکی از دعاهای پیامبر اکرم(ص) در این ماه های پرفضیلت خوب فهمیدن و خوب عمل کردن است، موضوعی که علم امروز نیز بر آنها تأکید می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش و جایگاه حساس وزارت دفاع افزود: دفاع، موضوع با اهمیتی در زندگی انسانهاست که از دفاع در برابر امراض و حفظ سلامت جسم آغاز و تا دفاع از روح در برابر بدیها امتداد دارد.

طباطبایی با تأکید بر اینکه کارکنان وزارت دفاع باید پیشگام دفاع از روح در برابر بدیها باشند با اشاره به اینکه غفلت، مهمترین عامل برای تضعیف قدرت دفاعی روح است، افزود والدین باید تمام همت خود را بر تقویت بنیه دفاعی روحی اعضای خانواده بگذارند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه بتوانند از برکات این سه ماه شریف بهره کافی را ببرند.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در سخنان کوتاهی، با اشاره به اینکه وزارت دفاع، شجره طیبه ای است که ذینفعان از آن بهره مندند، گفت: قدرت و توان امروز وزارت دفاع نتیجه زحمات و تلاشهای بی وقفه همه متخصصان متعهد صنعت دفاعی و وزرای قبلی است.

دهقان با اشاره به حضور وزرای سابق در این جلسه اخوت در سالی که مزین به سال همدلی و همزبانی ملت و دولت از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی نام گذاری شده است، افزود: اینجا را خانه خود بدانید و همواره در جهت رشد و بالندگی و اقتدار روزافزون به تجربه و راهنمایی شما نیاز داریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در ادامه به تشریح وضعیت و عملکرد وزارت دفاع پرداخت و با اشاره به اینکه در تمام دولتها، همیشه میان قابلیتهای موجود در وزارت با امکانات مادی فاصله وجود داشته است، اظهار داشت: با افتخار می توانیم اعلام کنیم که وزارت دفاع توانسته فاصله ایده تا محصول را از ۱۰ سال به کمتر از ۳.۵ سال برساند.

وی با ارائه گزارشی از مهمترین دستاوردهای وزارت دفاع طی سال های اخیر گفت: همه این موفقیت ها به لطف حضرت حق، عنایات امام زمان(عج)، تدابیر و هدایتهای مقام معظم رهبری، روح بلند وزرای دفاع شهید، زحمات وزرای دوره های مختلف و تلاش و همت همکاران مان در همه حوزه ها و البته همراهی همسران شان در کانون گرم خانواده بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار