کد خبر: 720791
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
مدیرعامل شرکت سهامی مخابرات خوزستان عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت سهامی مخابرات خوزستان گفت: در زمینه تلفن ثابت سال گذشته با توسعه‌ای که انجام شد، تعداد مشترکان تلفن ثابت از مرز یک میلیون شماره گذشت و برنامه امسال ما افزودن 100 هزار مشترک جدید در مناطق تازه ساخت است.
معصومه صالحی

 کریم آرمات در خصوص عملکرد شرکت مخابرات در طول یک سال گذشته بیان کرد: این مجموعه تلاش می کند تا همه بسترهای ارتباطی را به همه نقاط دور دست برساند چون دسترسی همه مردم به تکنولوژی و فناوری ارتباطات موجب رشد فرهنگی استان می‌شود.

 آرمات با اشاره به ضرورت وجود فناوری ارتباطات تصریح کرد: وجود فناوری ارتباطات یک ضرورت است که باید به سرعت پیش برود و تلاش شرکت مخابرات در سال‌های گذشته در این راستا بوده است که اقدامات در زمینه تامین سرویس‌های ثابت، دیتا و همراه از جمله تلاش‌ها است.

مدیرعامل شرکت سهامی مخابرات خوزستان گفت: سال گذشته ظرفیت نصب شده بخش دیتا به بیش از ۱۷ هزار پورت رسید که ظرفیت استان در این بخش دو برابر شد.در بخش تلفن همراه تلاش‌های فراوانی انجام شد که تعداد مشترکین این بخش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گذشت.

 کریم آرمات در خصوص مشترکان تلفن همراه در سال گذشته و سال جاری افزود: در زمینه تلفن ثابت سال گذشته با توسعه‌ای که انجام شد، تعداد مشترکان تلفن ثابت از مرز یک میلیون شماره گذشت و برنامه امسال ما افزودن ۱۰۰ هزار مشترک جدید در مناطق تازه ساخت است.

آرمات با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۶۸ میلیارد تومان اعتبار در اجرای پروژه‌های بخش تلفن ثابت صرف شد اظهار کرد: امسال نیز بیش از ۶۰ میلیارد تومان پروژه در این بخش در دست اجرا داریم که با تکمیل آن‌ها خدمات ما به سمت ارتقای کیفیت و کمیت سوق داده می‌شود.

 مدیرعامل شرکت سهامی مخابرات خوزستان با اشاره به پروژه‌های فاز ۵ و ۶ اینترنت پر سرعت در استان عنوان کرد: در فاز ۵ بیش از ۴۰ درصد شبکه تلفن همراه و دکل‌های BTS بازسازی، نوسازی و سیستم‌های جدید نصب شد. اهواز، آبادان، خرمشهر، سربندر، ماهشهر و امیدیه از این طرح‌ها بهره مند شدند و ۱۱۶ سایت جدید در این شهرها راه اندازی شد.

 آرمات درباره ی خدمات نسل جدید تلفن همراه اظهار کرد: در فاز ۶ نیز شامل ارائه خدمات نسل جدید تلفن همراه ( G3 و G4)، اقداماتی صورت گرفته است که در این راستا ۲۱۲ سایت در شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، سربندر، بندر ماهشهر، دزفول، شوشتر، بهبهان و سوسنگرد راه اندازی شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر