کد خبر: 720585
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
مديرمسئول روزنامه جوان:
مديرمسئول روزنامه جوان با اشاره به بخشي از اهداف طرف غربي در مذاكرات هسته‌اي گفت: اينكه ايران به عنوان پيشاني قدرت مستضعفان در مقابل مستكبران زانو بزند، هدف اصلي دشمن است تا با اين روش بتواند از گسترش بيداري اسلامي جلوگيري كند.
مديرمسئول روزنامه جوان با اشاره به بخشي از اهداف طرف غربي در مذاكرات هسته‌اي گفت: اينكه ايران به عنوان پيشاني قدرت مستضعفان در مقابل مستكبران زانو بزند، هدف اصلي دشمن است تا با اين روش بتواند از گسترش بيداري اسلامي جلوگيري كند.
به گزارش فارس، دكتر عبدالله گنجي در همايش ميثاق با ولايت در قم، با اشاره به اينكه فردو مشكل اصلي ايران و غرب نيست ابراز كرد: ايرانيان قبل از آشنايي با غرب از خودشان به عنوان الگوي دنيا ياد مي‌كردند، در صورتي كه با نگاه به وضعيت غرب اين نگاه در حاشيه قرار گرفت. وي در ادامه فروپاشي دروني را اصلي‌ترين راهكار دشمن براي تضعيف انقلاب اسلامي دانست و گفت: انتخابات 92 با مشاركت 72 درصدي ملت نظريه دشمن را باطل كرد؛ طبق گفته رئيس‌جمهور امريكا مذاكره بهترين راهكار دشمن براي پيشبرد اهدافش است، در صورتي كه استكبار براي نابودي كشورهاي ديگر فقط از گزينه نظامي استفاده مي‌كند.
دكتر گنجي با اشاره به اينكه بهانه‌هاي دشمن در قالب ايران هراسي پايه مذاكرات را رقم زده است گفت: بزرگ‌ترين ساده‌انديشي در مذاكرات اين است كه فكر كنيم مشكل غرب و ايران مشكل هسته‌اي است در صورتي كه دشمن از تنفر ايرانيان نسبت به غرب آگاهي كاملي پيدا كرده و به همين علت مي‌خواهد اين دشمني را با راهكار مذاكره در حاشيه قرار دهد. مدير مسئول روزنامه جوان با بيان اينكه دشمن هويت انقلاب اسلامي را قبول ندارد گفت: رهبري در سخنراني‌هاي مختلف به اهداف دشمن اشاره كرده‌اند اما برخي نمي‌خواهند به گفته‌هاي رهبري توجه داشته باشند. وي با اشاره به تريبون‌هايي كه از خط‌هاي قرمز رهبري سخن مي‌گويند گفت: خط‌هاي قرمز رهبري همان خط‌هاي قرمز ملت و نظام اسلامي است كه ايشان بيان كرده‌اند، به همين علت رهبري و ملت از توافقي كه عزت ملي را حفظ كند حمايت مي‌كنند.
دكتر گنجي با بيان اينكه برخي مي‌خواهند ايران در هر شرايطي كوتاه بيايد تصريح كرد: مسير مذاكره نمي‌تواند بازده خاصي براي نظام اسلامي داشته باشد زيرا اكنون دشمن خواستار محدود كردن تحقيق و توسعه و بازرسي‌هاي نادرست شده و در مقابل نمي‌خواهد تحريم‌ها را به صورت كامل لغو كند.
اين تحليلگر مسائل سياسي با اشاره به بخشي از اهداف طرف غربي در مذاكرات هسته‌اي گفت: اينكه ايران به عنوان پيشاني قدرت مستضعفان در مقابل مستكبران زانو بزند هدف اصلي دشمن است تا با اين روش بتواند از گسترش بيداري اسلامي جلوگيري كند. دكترگنجي با تأكيد بر اينكه نيروهاي انقلابي نبايد اجازه دهند فضاي مذاكرات دو‌قطبي شود تصريح كرد: اگر فردي مخالف توافق مناسب باشد عقل ندارد؛ محتواي مذاكرات مخالف و موافق دارد زيرا عزت ملي بايد در اين محتوا مورد توجه قرار گيرد و افرادي كه مي‌گويند عزت ملي بايد حفظ شود از بدنه ملت هستند و فشارهاي اقتصادي را تحمل مي‌كنند.
وي با اشاره به اينكه كاربرد نداشتن هسته‌اي موضوع بحث بخشي از اصلاح‌طلبان شده است عنوان كرد: افرادي كليات نظام‌ اسلام‌‌ را زير سؤال برده و از طرفي مي‌گويند آزادي در نظام اسلامي وجود ندارد در صورتي كه اين يك نفاق دروني است. دكتر گنجي افزود: برخي مي‌خواهند با تبريك‌ها و پيام‌هاي دروغين خود از توافق هسته‌اي به عنوان تبليغ انتخاباتي خود استفاده كنند. اگر توافق همراه با عزت انجام شود ما نخستين افرادي هستيم كه جشن مي‌گيريم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار