کد خبر: 720516
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
جهانگیر الماسی:
جهانگیر الماسی گفت: معرفتی که در کلام سلحشور در پاسخ به آنجلینا جولی بود، وی را تحت تأثیر قرار داد و باعث شد که او حتی در بازی کردن در فیلم‌هایش تغییر نگاهی داشته باشد و من از این جهت به سلحشور تبریک می‌گویم.

خبرگزاری فارس: جهانگیر الماسی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در آیین نکوداشت ۳۳ سال فعالیت هنری فرج الله سلحشور، در سخنانی گفت: بعد از انقلاب اسلامی کارهای دینی و مذهبی بسیاری ساخته شد، اما پیش از انقلاب و در جوی که در آن زمان برپا شده بود، اگر فردی نگاه دینی و اعتقادی داشت در برخی اوقات از محافل طرد می‌شد، اما یکسری از افراد بودند که در همان زمان با پشتوانه و معارف دینی کار می‌کردند و این طرد شدن‌ها هیچ تأثیری در اعتقادات آنها نداشت که یکی از آنها فرج‌الله سلحشور بود.

وی ادامه داد: سلحشور از همان اوایل هیچ ادعایی نداشت و مثل بسیاری نیامده بود تا به شهرت و موقعیت برسد. در زمانی که خیلی از افراد هنر را ابزاری برای بهره بردن می‌دانستند، به عقیده من ایشان هیچ‌گاه به این سبک عمل نکرد و عقیده‌شان بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

الماسی با اشاره به ماجرای بین سلحشور و آنجیلنا جولی بیان کرد: مدتی پیش در سفری که به خارج از کشور داشتم، فردی از من پرسید شما آقای سلحشور را می‌شناسی؟ ایشان چطور آدمی است؟ و من هم در پاسخ گفتم؛ او فردی است که به حرف‌هایی که می‌زند کاملاً اعتقاد دارد. به نظر من معرفتی که در کلام سلحشور در پاسخ به آنجلینا جولی بود، وی را تحت تأثیر قرار داد و باعث شد که او حتی در بازی کردن در فیلم‌هایش تغییر نگاهی داشته باشد و من از این جهت به سلحشور تبریک می‌گویم.

در پایان الماسی با اشاره مستقیم به سلحشور گفت: احساس می‌کنم ظاهر شما بسیار دلنشین شده است و مثل پدربزرگ‌های قدیم ما شده‌اید، فقط مثل آنها بداخلاق نباشید. امیدوارم به آرزوهای خود برسید و کاری را که می‌خواهید در حق مسلمان‌ها انجام دهید را به خوبی پیش برید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار