کد خبر: 720379
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
سيدحسن نصرالله: سريال حضرت يوسف(ع) شايد بزرگ‌ترين دستاورد ايران بعد از انقلاب بود كه همه ما آن را ديديم
در مراسم تجليل از 33 سال فعاليت هنري فرج‌الله سلحشور، نقل قولي از سيدحسن نصرالله دبيركل حزب‌الله لبنان مبني بر اينكه «سريال يوسف(ع) شايد بزرگ‌ترين دستاورد ايران پس از انقلاب باشد» مطرح شد.
در مراسم تجليل از 33 سال فعاليت هنري فرج‌الله سلحشور، نقل قولي از سيدحسن نصرالله دبيركل حزب‌الله لبنان مبني بر اينكه «سريال يوسف(ع) شايد بزرگ‌ترين دستاورد ايران پس از انقلاب باشد» مطرح شد.
به گزارش «جوان»، سيدنظام‌الدين موسوي، مديرعامل خبرگزاري فارس در مراسم تجليل از سلحشور گفت: در گذشته‌اي نه‌چندان دور از سيدحسن نصرالله شنيدم كه گفته بود سريال حضرت يوسف(ع) شايد بزرگ‌ترين دستاورد ايران بعد از انقلاب بود كه همه ما آن را ديديم و به تأثيرگذاري‌اش واقفيم.
حسين صفار‌هرندي، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز در اين مراسم گفت: افراد بسياري را ديده‌ايم كه در گذر زمان افكار و عقايدشان تغيير مي‌كند، اما در اين بين تعداد انگشت‌شماري هستند كه با گذشت سال‌ها هيچ تغييري نكرده‌اند و من در اين مراسم مي‌خواهم به جناب سلحشور بگويم شما اصلاً در اين سال‌ها تغيير نكرده‌ايد.
وي ادامه داد: سلحشور و همراهانش جزو افرادي بودند كه تئاتر و هنر را به مسجد بردند و اولين تئاتر مسجدي را برپا كردند.
در اين زمينه نيز افرادي بودند كه راهشان را با مسجد آغاز كردند اما در ادامه و خيلي زود از مسجد جدا شدند، اما سلحشور هيچ‌گاه خود را جدا از مسجد و اعتقاداتش ندانست. صفارهرندي افزود: به عقيده من اين خود يك هنر است كه فردي 40 سال همواره آرمان‌هاي ثابتي داشته باشد و هيچ انديشه‌اي در او تغيير نكند و بايد بگويم سلحشور هيچ‌گاه از ريشه خود جدا نشده است.
سيدمهدي هاشمي، نماينده مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم گفت: در چندين مورد كه ملاقات‌هايي با مقامات خارجي اعم از مسيحي و انگليسي‌زبان داشتم، فيلم‌هاي آقاي سلحشور را به آنها هديه دادم كه بسيار مورد توجه قرار گرفت. اميدوارم اين سنت رايج شود و ما بتوانيم فرهنگ و هنر و حقايق اسلامي و انقلابي را به ساير اعوان و نسل‌ها منتقل كنيم.
شهريار بحراني، كارگردان سينما نيز با تجليل از سلحشور گفت: وي به تنهايي به عنوان خط‌شكن راه توليد آثار قرآني را باز كرد و از خداوند برايشان آرزوي توفيق و سلامتي كامل دارم. مراسم بزرگداشت فرج‌الله سلحشور با حضور اين كارگردان سينما در خبرگزاري فارس برگزار شد.
 در اين مراسم سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت قبل، سيدنظام‌الدين موسوي مديرعامل خبرگزاري فارس، حميد رسايي نماينده مجلس، مهدي فرجي مدير سابق شبكه يك، محمدعلي رامين، حسين صفارهرندي، محسن پرويز، محسن علي‌اكبري، شهريار بحراني، جمال شورجه، جهانگير الماسي، محمد احساني، رضا توكلي، حسين زندباف، سردار آزادي، سيدمهدي هاشمي و يوسف مراديان حضور داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار