کد خبر: 720377
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
ولي شيراندامي از بازيگران باسابقه سينما، تئاتر و تلويزيون اين روزها به دليل ابتلا به ديابت در شرايط نامطلوب جسمي به سر مي‎‌برد و اگر روند درماني طي نشود، يك پاي خود را از دست خواهد داد.
شيراندامي كه يكي از هنرمندان باسابقه و شناخته شده در عرصه بازيگري سينما، تئاتر و تلويزيون است به عنوان كارگردان تئاتر نيز آثاري را طي بيش از پنج دهه فعاليت خود روي صحنه برده است. وي در نيمه دوم سال ۹۱ نمايش «هنر كمدي» را در تماشاخانه ايرانشهر روي صحنه برد و قصد داشت كه نمايش «زنداني خيابان دوم» را هم در مجموعه تئاترشهر روي صحنه ببرد كه به دليل بيماري و جراحي قلب، اين امر ميسر نشد. وي كه مبتلا به بيماري ديابت است، اين روزها به لحاظ جسمي شرايط نامطلوبي دارد. طبق گفت‌وگوي كوتاهي كه شيراندامي با خبرنگار مهر انجام داد، پزشكان معالج وي استفاده از روشي جديد براي درمان ديابت را پيشنهاد كرده‌اند كه هزينه‌بر است و او براي بهبودي بايد از اين روش استفاده كند.
بيماري ديابت زخمي عميق در يكي از پاهاي ولي شيراندامي ايجاد كرده است و پزشكان معالج اين هنرمند باسابقه عرصه بازيگري معتقدند اگر روند درماني مدنظر تداوم نداشته باشد، بازيگر مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» يك پاي خود را از دست خواهد داد. اين روزها ولي شيراندامي در شرايط مطلوبي به سر نمي‌برد و اميد است كه اين هنرمند باسابقه كه بيش از پنج دهه از عمر خود را به بازي در صحنه تئاتر يا مقابل دوربين سينما و تلويزيون اختصاص داد، بار ديگر از شرايط مطلوب جسمي برخوردار شود. ولي شيراندامي در كارنامه كاري خود بازي در فيلم‌هايي چون «غريبه و مه»، «شير سنگي»، «گالان»، «بوي كافور، عطر ياس» و «خانه‌اي روي آب» را ثبت كرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار