کد خبر: 720374
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
پيش‌بيني «جوان» محقق شد
در يكي دو سال اخير كم نبوده‌اند افراد به اصطلاح هنرمند مسئله‌دار و مخالفان نظام كه به لطف تساهل و تسامح‌هاي بلاوجه مسئولان وزارت ارشاد كه بيشتر گرفتن پز شبه روشنفكري بوده، آهنگ بازگشت به كشور را ساز كرده‌اند؛ افرادي كه به محض رسيدن پايشان به آن طرف مرزهاي كشورمان هر مطلب كذبي را به نظام نسبت مي‌دهند.
مصطفي شاه‌كرمي
در يكي دو سال اخير كم نبوده‌اند افراد به اصطلاح هنرمند  مسئله‌دار و مخالفان نظام كه به لطف تساهل و تسامح‌هاي بلاوجه مسئولان وزارت ارشاد كه بيشتر گرفتن پز شبه روشنفكري بوده، آهنگ بازگشت به كشور را ساز كرده‌اند؛ افرادي كه به محض رسيدن پايشان به آن طرف مرزهاي كشورمان هر مطلب كذبي را به نظام نسبت مي‌دهند.
روز گذشته خبر برپايي كنسرت «پرواز هماي» توسط روابط عمومي مؤسسه آواي هنر نيز اعلام شد.
«پرواز هماي»، خواننده جواني كه پس از سپري كردن يك دوره چند ساله در خارج از كشور و برگزاري كنسرت‌هايي تحت عنوان «تور كنسرت‌هاي امريكا (Disney Hall)»، «تور كنسرت‌هايي از هامبورگ تا هلند» با اشعاري كفرآميز، چند وقت پيش طي مصاحبه‌اي با يك سايت كم‌نام و نشان از برگزاري كنسرت موسيقي‌اش در اواخر ارديبهشت‌ماه خبر داده بود، روز گذشته خبر قطعي شدن اين اتفاق روي خروجي برخي خبرگزاري‌ها قرار گرفت. در همين رابطه سيدعلي نيكونيا، مدير دفتر توليد و روابط عمومي مؤسسه آواي هنر پس از قطعي شدن اجراي اين كنسرت در تهران گفته است: «كنسرت هماي به خوانندگي «هماي» و همراهي اركستر بزرگ «پرواز هماي» در تاريخ ۲۰ و ۲۱ در تالار بزرگ وزارت كشور برگزار خواهد شد. اين كنسرت اجرايي خاص و خاطره‌انگيز براي دوستداران اين خواننده است كه براي تمام جزئيات آن برنامه‌ريزي‌هاي زيادي انجام شده است. اين برنامه پس از طي مراحل قانوني و اخذ همه مجوزهاي وزارت ارشاد و دفتر موسيقي در تهران برگزار خواهد شد.»
«پرواز هماي» يا همان«سعيد جعفرزاده احمد‌سرگورابي» متولد «احمد سرگوراب» از توابع استان گيلان، با سفر به خارج از كشور و در جريان اجراي برنامه‌هايي مثل «ملاقات با دوزخيان»، «اين چه جهانيست»، «پروردگار مست» و... كه وي با استفاده از اشعار خودش آهنگسازي كرده بود، سعي كرد با تازيدن بر بنيان‌هاي ديني و پوچ و بي‌معناانگاري دنياي آخرت و بيهوده بودن بهشت و جهنم بديهي‌ترين و ابتدايي‌ترين مباحث شرع مقدس را براي جلب‌نظر دوستان ضدانقلاب تازه‌اش و همچنين اربابان غربي، مورد هجمه و تخطئه قرار دهد. اين خواننده كه پس از سپري نمودن چند سال در خارج از كشور و برخلاف صحبت‌هاي جهت‌دار و ضدديني قبلي‌اش در شبكه‌هاي معاند ماهواره‌اي، تازه متوجه پوشالي و پوچ بودن فرياد و هورا كشيدن‌هاي افراد و گروه‌هاي ضدانقلاب اطرافش شده، به كشورمان بازگشته و طبق اعلام مدير دفتر توليد و روابط عمومي مؤسسه آواي هنر با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار است در سالن وزارت كشور! كنسرت بدهد. شكستن خطوط قرمز فرهنگي و هنري و نيز دعوت و مجوز فعاليت دادن به افراد ضدنظام و نشان‌دار، براي مسئولان وزارت ارشاد تبديل به يك رويه شده است و بعد از تكذيب و موضع‌گيري در رابطه با موضوعي شاهد به وقوع پيوستن همان اتفاق هستيم و كسي هم زحمت خجالت كشيدن را به خودش نمي‌دهد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار