کد خبر: 720316
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
مديركل امور عتبات عاليات سازمان حج از اعلام قيمت های جديد اعزام به عتبات عاليات در ماه رمضان خبر داد.
مهر: محسن نظافتي با بيان اينكه اعزام‌هاي امسال از ابتداي ماه رمضان صورت مي‌گيرد، اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ريزي انجام گرفته و مذاكرات صورت گرفته از ابتداي ماه رمضان زايران ايراني به عتبات وعاليات اعزام خواهند شد .

نظافتي از اعزام زايران ايراني به عتبات در قالب سفرهاي زميني و هوايي در ماه رمضان خبر داد و اعلام كرد: هزينه سفر به صورت زميني يك ميليون و ۵۹۰ تا يك ميليون و ۶۸۵ هزار تومان براي بسته‌هاي ۱۴ شبه و دو ميليون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو ميليون ۴۷۰ هزار تومان براي بسته‌هاي ۲۳ شبه در نظر گرفته شده است.

وي خاطر نشان كرد: براي بسته‌هاي ۱۴ شبه هوايي نيز رقم يك ميليون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو ميليون و ۲۳ هزار تومان پيش بيني شده است. و براي ۲۳ شبه هوايي نيز دو ميليون ۶۶۰ هزار تا دو ميليون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج وزيارت گفت: امسال براي اعزام زايران قرعه کشي صورت نمي‌گيرد و تمام متقاضيانی كه در سامانه اعزام نام نويسي كنند،در فرصت انتخاب شده از سوي زايران اعزام خواهند شد.

نظافتی در مورد بسته‌هاي ۱۴ شبه اعزام زائران تصريح كرد: در اين طرح، زائران ۱۱ شب را در كربلا و بقيه زمان خود را در نجف و كاظمين سپري خواهند كرد.

وی همچنين با اشاره به بسته‌هاي ۲۳ شبه افزود: در اين اعزام زائران ۱۱ شب را در كربلا و ۱۱ شب را در نجف و بقيه زمان خود را در كاظمين خواهند گذراند.

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: با توجه به برنامه ريزی های انجام گرفته، مردم مي‌توانند ظرف چند روز آينده با مراجعه به سايت سازمان حج و زيارت و طي مراحل قانوني نام نويسي كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار