کد خبر: 720282
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
تهدید به بمبگذاری در هواپیمای مسافری فرانسه که بر فراز آمریکا در حال پرواز بود موجب شد تا جنگنده های اف ۱۵ ایالات متحده این هواپیما را به زمین بنشانند.
مهر: تهدید به بمبگذاری در هواپیمای مسافری فرانسه که بر فراز آمریکا در حال پرواز بود موجب شد تا جنگنده های اف ۱۵ ایالات متحده این هواپیما را به زمین بنشانند.

به گزارش رویترز، پلیس ایالت مریلند پس از دریافت تماس از یک فرد ناشناس که از وجود بمب در هواپیمای فرانسوی خبر می داد مجبور به استفاده از جنگنده های نیروی هوایی آمریکا برای رفع خطر احتمالی شد.

این هواپیما از فرودگاه شاردوگل فرانسه به هوا برخاسته بود و بعد از آنکه پلیس ایالت مریلند این پیام تهدید آمیز را دریافت کرد، جنگنده های اف ۱۵ آمریکا در کنار آن به پرواز درآمدند تا اینکه هواپیمای فرانسوی در فرودگاه بین المللی نیویورک به زمین نشست.

در هواپیمای فرانسوی ۱۶۵ مسافر و ۱۱ خدمه حضور داشتند و اگر تهدید انجام شده واقعی بود و عملی می شد یک فاجعه انسانی در خاک آمریکا رخ می داد.

از چند ماه قبل که گروه تروریستی داعش از اعضای خود در غرب خواسته تا دست به اقدامات تروریستی بزنند، هراس مقامات غربی درباره تهدیدات احتمالی نیز افزایش یافته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار