کد خبر: 720257
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
همزمان با گشایش سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی، افرادی که نسبت به قطع یارانه‌شان اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را در این سامانه ثبت کنند.
تسنیم:  همانطور که قبلاً وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود افرادی که نسبت به حذف یارانه نقدی شان اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را از امروز (سه شنبه 5 خرداد ماه) در سامانه "http://www.yaraneh10.ir" ثبت کنند.

معترضان به حذف یارانه نقدی باید بعد از مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور شماره ملی سرپرست و شماره حساب بانکی (حسابی که برای یارانه ثبت نام شده بود) را برای استعلام وضعیت خود وارد کنند.

چنانچه یارانه شما قطع نشده باشد، سامانه پیغام می هد، " اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست. بنابراین در وضعیت یارانه شما تاکنون تغییری ایجاد نشده است"

وزارت رفاه پیش از این اعلام کرده بود که حداکثر ظرف 15 روز به اعتراض‌ها پاسخ خواهد داد. ضمن آنکه مهلت اعتراض به حذف یارانه نقدی یک ماه بعد از گشایش سامانه خواهد بود.

گفتنی است، دولت در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از اواخر سال گذشته نسبت به حذف گروهی از افراد با درآمد بالا اقدام کرده بود و در سال جاری نیز می بایست طبق تبصره 20 قانون بودجه دهک‌های بالای درآمدی را حذف کند.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
محمد رضا نیکخواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
با سلام اینجانب محمد رضا نیکخواه فرهنگی می باشم و دو فرزند دانشجو دارم از نظر دارایی وضعیت مناسبی ندارم ضمنا دیابتی می باشم یارانه من مدت زیادی است که قطع شده وهر اعتراضی نمودم پیگیری نشده است از شما خواهشمندم اقدام نمایید
محمد‌حسن خداپرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
یارانه خانواده من۳سال قطع شده اعتراض هم کردم جواب قانع کننده ندادند ی مستمری بگیر هم هستم لطفا پیگیری کنید وجواب قانع کنند بدهید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
من بازنشسته هستم ویک دانشحو یه دبیرستانی چهارسر عیال وچندین سال هست که یارانه رو قطع کردن وجانباز هستم ومشگل شنوایی بخاطر جبهه وجنگ دارم وحقوقم کمه وکارت جانبازی رو هم هیج جا قبول ندارن .لطفا رسیدگی کنید.خواهشا شماره ملی ۱۲۸۹۲۸۵۹۷۷ پارسال پیام دادن یارانه در اردیبهشت وصل خواهدشد ولی نشششششد ک نشد
حمیدقلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
یارانه من از سال نودوچهار قطع شده هرچه درسایت اعتراض ثبت کردم فایده نداشت بازنشسته تامین اجتماعی هستم
بهاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
0
سلام می خواهم یارانه خودم حذف کنم باید چیکار کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار