کد خبر: 720111
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که افزایش قیمت بنزین تاثیر چندانی بر نرخ بلیط‌های حمل و نقل عمومی ندارد از بازدید قطعه چهار آزاد‌راه تهران – شمال در جریان سفر به استان مازندران خبر داد.
فردا: وزیر راه و شهرسازی با بیان این که افزایش قیمت بنزین تاثیر چندانی بر نرخ بلیط‌های حمل و نقل عمومی ندارد از بازدید قطعه چهار آزاد‌راه تهران – شمال در جریان سفر به استان مازندران خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس آخوندی در حاشیه بیست وسومین همایش ارگان‌های دریایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا افزایش نرخ بنزین بر روی قیمت بلیط حمل ونقل عمومی تاثیر خواهد داشت، گفت: افزایش قیمت بنزین روی نرخ بلیط‌ها تاثیر چندانی ندارد و فکر نمی‌کنم تغییری در قیمت‌ها حاصل شود.
 
طراحی مجدد مسیر آزاد راه تهران – شمال در قطعه دوم و سوم
 
آخوندی در ادامه با بیان این که در جریان این سفر از آزادراه تهران – شمال بازدید خواهد کرد، گفت: قطعه چهارم باید مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و کار در قطعه اول نیز با جدیت در حال انجام است اما معتقدم در قطعه دو و سه طراحی مذکور باید مجددا صورت بگیرد.
 
وزیر راه درباره اقدامات توسعه‌ای در بندر جاسک و انزلی و سواحل شمال و جنوب کشور تصریح کرد: با توجه به فعالیت مناسب در صحنه بین‌المللی به تدریج خطوط کشتیرانی جهان در حال آمدن و پهلوگیری در بنادر ایران هستند.
 
وی با بیان این که در سال گذشته 8 خط کشتیرانی جهانی مستقیما در سواحل جنوبی کشور پهلو گرفتند، اضافه کرد: این بدان معنی است که کاهش قیمت تمام شده حمل و نقل برای ایران و امکان ترانزیت کالا از ایران به غرب و آسیای میانه فراهم شده و خوشبختانه بیانگر این موضوع است که اتفاقات خوبی رخ داده است.
 
توسعه بندر چابهار با 480 میلیون دلار سرمایه‌گذاری
 
آخوندی با اشاره به بحث توسعه بنادر در فاز بندر شهید رجایی گفت: تجهیزات فاز دو را داشته‌ایم و فاز سوم به حدود 500 میلیون دلار سرمایه‌گذاری جدید نیاز دارد.
 
وی با اشاره به این که توسعه بندر چابهار را با 480 میلیون دلار در دست اقدام داریم، گفت: درصد هستیم که پس کرانه را توسعه داده و در راستای توسعه فضای بندری عمل کنیم.
 
احداث شهر جدید روی آب
 
وزیر راه و شهرسازی از احداث شهر جدیدی بر روی آب خبر داد و گفت:‌ از جمله کارهایی که اواخر هفته آغاز خواهد شد، احداث شهر جدید بر روی دریاست که روز چهارشنبه اعلام رسمی خواهد شد.
 
به گفته او مکان احداث این شهر سواحل جنوب ایران و در اطراف لار و لامرد خواهد بود.
 
وی با اشاره به این که باید بتوانیم کیفیت زندگی را در بنادر ایران ارتقاء دهیم خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم توسعه دریا محور داشته باشیم فقط نمی‌توانیم به حمل و نقل اکتفا کنیم بلکه باید زندگی بندری را در شهرهای ساحلی ارتقاء دهیم.
 
به گفته آخوندی در بخش حمل و نقل زمینی بخش عمده‌ای از محور چابهار – بندر امام خمینی در حال ساخت است .
 
وزیر راه به بهره‌داری از جاده فیروزکوه اشاره و خاطرنشان کرد:‌در این مسیر به استثنای 8 کیلومتر بقیه مسیر به بهره‌برداری رسیده و 8 کیلومتر باقیمانده 80 درصد پیشرفت دارد که دلیل تاخیر در بهره‌برداری بارش باران و ریزش تونل بوده و از سوی پیمانکار پیش‌بینی نشده بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
وزیر راه و شهر سازی "نرخ ها را شما
تعیین نمی کنید"نرخ ها را مردم تعیین
می کنند"تا به حال در نگهداری قیمت ها چقدر موفق بودبد؟ضمنا"اگر احیانا"
کالائی ویا خدماتی راثابت نگهداشتید"از
کیفیت ان کسر شده "باور ندارید"از
مردم در خیابان ها سوال کنید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
بسمه تعالی
با سلام دروغ است ،، گرانی بنزین ، گاز ، برق ، آب ، تلفن وووووو همه مسبب اصلی در گرانی کشور است و از سیر تا پیاز تاثیر گذار است . آقای مسئول لطفا ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار