کد خبر: 720092
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت: خودرو سازها در حال حاضر در مشکلات خودشان مانده اند یعنی اگر بدهی آنها را بخواهیم پرداخت کنیم دیگر چیزی از این دو شرکت باقی نخواهد ماند که به فکر تیمداری باشند.
غلامرضا اسدالهی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی راه دانا در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس به خودرو سازان اظهار داشت: ورود خودرو سازان به عرصه ورزش و همچنین خرید سرخابی ها به هیچ عنوان به صلاح این دو شرکت نیست و مشکلات زیادی را برای آنها به وجود خواهد آورد.

 

وی در ادامه افزود: خودرو سازها در حال حاضر در مشکلات خودشان مانده اند یعنی اگر بدهی آنها را بخواهیم پرداخت کنیم دیگر چیزی از این دو شرکت باقی نخواهد ماند که به فکر تیمداری باشند.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم باید زمینه را فراهم کنیم تا استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنیم که قطعا این اقدام به صلاح دو تیم است؛باید گفت ایران خودرو و سایپا اگر توانایی دارند روی تیم های خودشان سرمایه گذاری کنند تا به لیگ های پایین تر سقوط نکنند.

 

اسداالهی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می شود فشارهایی از طریق برخی مسئولین به خودرو سازها آمده است تا استقلال و پرسپولیس را خریداری کنند تصریح کرد: به نظر بنده ضرورتی ندارد که به شرکتهای خودرو سازی فشار بیاورند تا سرخابی ها رابخرند، به هر حال اگر هم فشاری روی این دو شرکت است باید خیلی شفاف به مردم بگویند تا همه چیز مشخص شود.

 

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: قطعا اگر شرکت های دولتی و خودرو سازی استقلال و پرسپولیس را بخرند مجلس در این خصوص واکنش نشان خواهد داد، هم فراکسیون ورزش و هم شورای نظارت مجلس وارد خواهند شد و در این خصوص تصمیم گیری جدی به عمل خواهد امد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار