کد خبر: 720003
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد 4 دستگاه خودرو و مصدوم شدن سرنشینان خودرو ها در جاده مخصوص کرج، خبر داد.
باشگاه خبرنگاران: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص جزییات این حادثه اظهار داشت: در ساعت 8 و 51 دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی، ایستگاه 45 را عازم محل حادثه در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج (کیلومتر 16) ، کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک‌دستگاه کامیون کمپرسی ، یک‌دستگاه مینی بوس، یک دستگاه وانت و یک دستگاه پژو 206 در خط سرعت به شدت با یکدیگر برخورد می‌کنند که منجر به ترافیک سنگین و محبوس شدن راننده مینی بوس و وانت شده بود.

این مقام مسئول آتش نشانی افزود: آتش نشان‌ها بلافاصله وارد عملیات شدند، راننده 32 ساله مینی بوس را که دچار مجروحیت شده بود، خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند و راننده وانت نیز قبل از رسیدن آتش نشان‌ها خودش را از میان آهن پاره‌ها نجات داده بود.

گفتنی است، آتش نشان‌ها با کمک عوامل راهور خودرو‌ها را به حاشیه بزرگراه منتقل و پس از ایمن سازی محل عملیات ساعت 9:29 به پایان رساندند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار